Nagarro avaa IT-tuki- ja asiakaspalvelukeskuksen Maltalle

• Vallettassa sijaitseva palvelukeskus tarjoaa entistä parempia tukipalveluja virtuaalipeliyrityksille ja muille EU:ssa toimiville asiakkaille.

• Nagarro on sitoutunut seuraamaan sääntelyn kehitystä ja hyödyntämään esimerkiksi DLT- ja lohkoketjuteknologian jatkuvasti kehittyviä mahdollisuuksia.

Maltalla 27. marraskuuta 2018: Nagarro, Allgeier SE -ryhmän maailmanlaajuinen palveluosasto, on avannut IT-tuki- ja asiakaspalvelukeskuksen Maltalle. Siten Nagarro pystyy palvelemaan entistä paremmin eurooppalaisia asiakkaitaan – tukemaan johtavien virtuaalipeliyritysten teknologiatarpeita ja lisäämään Maltalta käsin koko EU:n alueella toimivia asiakaspalvelutiimejä (AMS). Nagarron laajentuminen Maltalla helpottaa myös uuden sääntelyn seuraamista ja alueen entistä suurempien mahdollisuuksien hyödyntämistä, kuten Maltan nousua johtavaksi DLT-teknologian alueeksi.

Nagarron moderni, korkean turvallisuustason ja huippunopealla internetyhteydellä varustetun, ympärivuorokautista tukea tarjoavan palvelukeskuksen strategiseksi sijainniksi valittiin Valletta. Keskuksen avasi käyttöön osuvasti juuri rahoituspalveluista, digitaalisesta taloudesta ja innovoinnista vastaava kunnianarvoisa parlamentaarinen valtiosihteeri Silvio Schembri. Hänen kansliansa tukee talouden toimintaa, jossa pyritään ratkaisevan tärkeän fast track -ohjelman avulla houkuttelemaan IT-asiantuntijoita Maltalle siellä vallitsevan osaamisvajeen täyttämiseksi.

Schembri totesi, että Maltan digitaalisen talouden nopean kasvun ansiosta Nagarron tyyppiset yritykset jatkavat kasvuaan ja laajentumistaan. Schembri muistutti myös Maltan hallituksen poliittisesta tahdosta siirtyä uusille vesille ja etsiä uusia markkinarakoja kattavan ekosysteemin luomiseksi.

Nagarro on yksi ensimmäisistä kansainvälisistä teknologiayrityksistä, jotka testaavat Maltan uutta nopeutettua työlupien myöntämismenettelyä. Uudistuksen tavoitteena on täyttää osaamisvajetta, joka hidastaa monien teollisuusalojen kasvua Maltalla.

Tietoa Nagarrosta

Nagarro tarjoaa teknologiapalveluja digitaaliseen murrokseen sekä alan markkinajohtajille että niiden haastajille. Asiakkaat kääntyvät puoleemme, kun he haluavat edetä nopeasti ja saada asiat toimimaan. Palveluksessamme on tällä hetkellä yli 5 000 asiantuntijaa 20 eri maassa. Yhdessä me olemme Nagarro, Münchenissä toimivan Allgeier SE:n maailmanlaajuinen palveluosasto.

Nagarro Software AB

info@nagarro.com