Nagarron uusi Espoon-toimisto vauhdittaa suomalaisia innovaatioita

Espoo, 30. tammikuuta 2017 Nagarro laajentaa pohjoismaista toimintaansa avaamalla uuden toimiston Espooseen.

Laajentuminen lujittaa yrityksen asemaa Pohjoismaissa. Asiakkaat voivat nyt hyödyntää Nagarron huippuluokan teknisiä ja liiketoiminnallisia valmiuksia omalla alueellaan ja hyötyä samalla sen maailmanlaajuisesta hankintamallista.

”Meille on ollut ilo auttaa Nagarroa perustamaan uuden toimistonsa Suomeen. Suomesta on tullut merkittävä T & K -toiminnan ja testauksen keskittymä, ja hallituksen digitaalista taloutta tukeva strategia on luonut erittäin kiinnostavan markkinan huipputeknologialle ja innovaatioille. Nagarro on erikoistunut kompleksisiin IT-ratkaisuihin, jotka edellyttävät tiivistä tiimityöskentelyä asiakkaiden kanssa. Nagarron tulo markkinoille tapahtuu samaan aikaan huipputeknologiayritysten ensimmäisten menestysten kanssa, mutta yritykset tarvitsevat apua saavuttaakseen seuraavan tason”, sanoo Invest in Finlandin / Finpron johtaja ja vanhempi neuvonantaja Lars Hagebris.

Nagarro tukee asiakkaidensa kilpailudynamiikkaa. Useat pitkäaikaiset kumppanuudet alueella puhuvat sitoutumismallin puolesta. Nagarron riskeiltään hallittu ulkoistamismalli on menestyksekkäästi käytössä johtavilla suomalaisilla pankki-, rahoitus- ja vakuutusalan sekä tietoliikenne- ja IT-alan asiakkailla.

”Nagarro on innoissaan mukana vauhdittamassa suomalaisia innovaatioita ja yrittäjähenkeä. Uusi Suomen-toimintamme on strateginen laajennus liiketoimintoihimme Pohjoismaissa ja tarjoaa asiakkaillemme integroidun ja paikallisen sitoutumismallin.

Olemme investoineet  kyvykkäisiin IT-alan huippulahjakkuuksiin voidaksemme luoda tiimejä, jotka eivät ainoastaan ymmärrä asiakkaidemme liiketoiminnan moottoreita, vaan joilla on lisäksi joskus jopa tavanomaiset normit haastavia uusia näkökulmia teknologiaan. Ei siis ole mikään ihme, että asiakkaat kääntyvät puoleemme ulkoistetun innovaation ja T & K -toiminnan hankkeissa.

Pohjoismaat muodostavat oman integroidun taloutensa. Kun työskentelemme kansainvälisesti toimivan asiakkaan kanssa yhdessä maassa, vaikutukset näkyvät usein muissakin saman alueen maissa. Joskus aluetta voi käyttää testausalustana ennen maailmanlaajuista lanseerausta. Olemme hyvin iloisia, että meillä on nyt neljä toimistoa eri puolilla Pohjoismaita sekä paikallisia työntekijöitä”, sanoo Nagarron Pohjoismaiden-liiketoiminnan päällikkö Joydeep Dash.

Tietoa Nagarrosta

Nagarro tarjoaa teknologiapalveluja digitaaliseen murrokseen sekä alan markkinajohtajille että haastajille. Asiakkaat kääntyvät puoleemme, kun he haluavat edetä nopeasti ja saada asioita aikaan. Yhdistämme designin, digitaalisuuden ja datan auttaaksemme heitä menestymään kilpailijoitaan paremmin. Erotumme muista ketteryydellämme, kekseliäisyydellämme ja ehdottomalla omistautumisellamme asiakkaidemme liiketoiminnan menestykselle. Asiakkaitamme ovat muun muassa Siemens, GE, Lufthansa, Viacom, Estée Lauder, ASSA ABLOY, Ericsson, DHL, Mitsubishi, BMW, New Yorkin kaupunki, Erste Bank, T-Systems, SAP ja NetEnt. Työskentely näiden asiakkaiden kanssa saa meidät jatkuvasti venyttämään teknologian mahdollisuuksien rajoja ja sen hyödyntämisen nopeutta. Palveluksessamme on tällä hetkellä yli 4 000 asiantuntijaa 12 eri maassa. Yhdessä me olemme Nagarro, müncheniläisen Allgeier SE:n maailmanlaajuinen palveluosasto. Lisätietoja osoitteesta www.nagarro.com.