Altima pörssiin

Altiman listautuminen Tukholman pörssin O-listalle on hyväksytty. NCC:n hallitus on päättänyt, että joulukuun 12. päivä on viimeinen päivä, jolloin Altiman osakkeita voidaan jakaa NCC:n osakkeenomistajille. Kaupankäynti alkaa 16. joulukuuta. Altiman listautuminen Tukholman pörssin O-listalle on hyväksytty. NCC:n hallitus päätti 11.11., että täsmäytyspäivä on 12. joulukuuta 2003. Esite, jossa kerrotaan yksityiskohtaisesti osakeannista ja jossa Altima esitellään itsenäisenä yhtiönä, tullaan jakamaan NCC:n osakkeenomistajille viikon 48 alussa (24.11. alkavalla viikolla). Handelsbanken Capital Markets toimii neuvonantajana listautumisprosessin aikana. Tärkeät päivämäärät koskien Altiman osakkeiden osakeantia ja listautumista ovat seuraavat:VUOSI 2003Viikko 48 Esite on saatavilla Handelsbanken Capital Marketsissa ja sen jakaminen NCC:n osakkeenomistajille aloitetaan.2.12. Altima järjestää pääomamarkkinapäivän Tukholmassa medialle sekä osake- ja luottomarkkinoille klo 10.00 - 14.00.9.12. Viimeinen päivä käydä kauppaa NCC:n osakkeilla, joihin sisältyy oikeus Altiman osakkeisiin.12.12. Viimeinen päivä, jolloin on mahdollisuus lunastaa Altiman osakkeet.16.12. Ensimmäinen päivä, jolloin voidaan käydä kauppaa Altiman osakkeilla.VUOSI 200423.1. Viimeinen päivä ilmoittaa, että osallistuu yksinkertaistettuun menettelytapaan. Ne, jotka eivät ole NCC:n osakkeenomistajia, voivat katsoa esitteen viikosta 48 alkaen osoitteista: www.altimagroup.com www.ncc.info www.handelsbanken.se/aktuellaerbjudanden tai tilata sen Handelsbankenin konttoreista Ruotsissa.Lisätietoja antavat: Ulf Wallin, NCC AB, puh. 08-585 52147 tai 070-524 2180 Annica Gerentz, NCC AB, puh. 08-585 52204 tai 070-398 42 09 Bianca Timoteusson, Altima AB, puh. 031-57 84 31 tai 070-658 63 07