Dynamo Business Park Tampereelle

NCC Finland tuo toimivaksi todetun Business Park -konseptin Tampereelle. Dynamo Business Parkin rakentaminen aloitetaan syksyllä 2000 ja kokonaisuus valmistuu kesällä 2002. Hatanpäälle valmistuva Dynamo tuo Tampereelle täysin uudenlaisen, joustavan ja korkeatasoisen toimitilakonseptin. Tampereen monipuolisin yritysympäristö Huipputeknologian ja kiinteistöpalveluiden muodostama Dynamo Business Park on vastaus kehittyvien yritysten toiveisiin. Se on suunniteltu yrityksille, jotka haluavat yhdistää toimintaympäristössään monipuoliset palvelut ja keskeisen sijainnin keskellä Tamperetta, koko talousalueen nopeimmin kehittyvällä korkean teknologian alueella. Dynamo Business Parkista on hyvät yhteydet myös Tampereen lentokentälle ja Helsingin suuntaan. Dynamo on mahdollisuus yritykselle, joka haluaa toimia edustavissa ja näyttävissä tiloissa, muttei maksaa turhasta. Business Parkissa yritys tarvitsee jopa kolmanneksen vähemmän tilaa kuin tavallisissa toimistotaloissa, koska mm. neuvottelu-, ravintola- ja saunapalvelut voidaan vuokrata käyttöön tarvittaessa. Toimintamalli antaa pienemmällekin yritykselle edullisesti suuren konsernin puitteet.Enemmän kuin pelkkä toimisto Dynamo Business Parkissa on otettu huomioon yritysten toiminnallinen elinkaari. Yrityksen kehittyessä tiloja voidaan joustavasti muunnella. Esimerkiksi väliseinien siirtäminen käy helposti ja tekniset järjestelmät on suunniteltu muutoksiin mukautuviksi. NCC:llä on vuosien kokemus Business Parkien suunnittelusta. Aikaisemmin valmistuneiden ja jo käytössä testattujen Spektrin, Stellan ja Plazan tuomaa tieto-taitoa on voitu hyödyntää ja edelleen kehittää Dynamon suunnittelussa. Dynamo Business Parkissa toimistotilaa on 9800 m2 ja liike- ja palvelutilaa 1700 m2 ja noin 230 autopaikkaa. Hankkeen bruttoala on 22 000 m2.