Kauppakeskus Grani avataan 1. maaliskuuta klo 10.00

Kauniaisten kauppakeskus Grani avaa yleisölle ovensa 1.3.2001. Kauppakeskuksen on suunnitellut arkkitehti Kai Wartiainen ja sen rakentaminen aloitettiin syyskuussa 1999. Vuokrattava pinta-ala on 5.440 neliötä, josta toimistotilaa on 820 neliötä. Autopaikkoja on 234, joista paikoituskannella 72 paikkaa. Kauppakeskus Granin vaikutusalueella, kymmenen minuutin ajomatkan päässä, asuu 35.000 asukasta. Kauppakeskuksen myyntitavoitteeksi on asetettu noin 135 miljoonaa markkaa vuodessa ja viikottaiseksi kävijämääräksi 17.500 asiakasta. Granissa työskentelee noin 150 henkeä. Kauppakeskus Granin vetureina toimivat Sesto ja Alko, mutta kaupallista tarjontaa löytyy silmälaseista kuntosaliin. Myös Meritalla ja Aktialla on Granissa palvelupisteensä. Kauppakeskus Granin on kehittänyt ja rakentanut NCC Finland Oy:n kiinteistökehitys. Kaupalliset tilat on vuokrattu kokonaan, toimistotiloista löytyy vielä 150 neliötä vuokrattavaa tilaa.