Kolmas NCC-talo Mannerheimintielle

NCC Property Developmet on tehnyt Helsingin kaupungilta tonttivarauksen koskien NCC-talojen kolmannen vaiheen rakentamista Ruskeasuolle. Vuokralaiskysyntää tiloille on ollut, joten jos kaikki menee kohdalleen, niin jo vuonna 2006 uusi talo on käytössä. Näin NCC-taloista muodostuu dynaaminen business park -tyyppinen toimintaympäristö, joka tarjoaa runsaasti sisäisiä palveluja talossa työskenteleville. Vastikään valmistuneissaNCC-taloissa työskentelee yli viisisataa henkeä. Kolmanteen vaiheeseen kaavaillaan työtiloja noin kahdellesadalle hengelle.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjoismaissa. Sen liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 500. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä