Lääkelaitos vuokralaiseksi NCC-taloon

Ruskeasuolle, Mannerheimintie 103:een, valmistuu syksyyn 2004 mennessä kaksi toimitaloa. NCC muuttaa uusiin toimitiloihin heinä-elokuussa ja syksyllä 2004 tiloihin muuttaa myös Lääkelaitos. Vuokrasopimus allekirjoitettiin 21.3. NCC Property Developmentin ja Lääkelaitoksen välillä. NCC-korttelin rakentaminen on jo aloitettu ja yritysten käyttöön tulevat mm. yhteinen ravintola, kuntosali ja osa neuvottelu- ja edustustiloista sekä autohalli. Muutto merkitsee Lääkelaitoksen toimintaedellytysten olennaista parantumista sekä tilojen riittävyyden että toimintojen järjestämisen kannalta. Laitoksen nykyiset tilat sijaitsevat vain 350 metrin päässä uudesta NCC-talosta. Uusiin tiloihin muuttavat Lääkelaitoksen kaikki toiminnot lukuun ottamatta laboratoriota, joka jatkaa entisissä tiloissaan Mannerheimintie 166:ssa.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjoismaissa. Sen liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 500. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä