• NCC/

NCC aloittaa 90 asunnon rakentamisen ICECAPITAL Housing Fund III Ky:lle

Lue alkuperäinen

NCC ja ICECAPITAL Housing Fund III Ky ovat allekirjoittaneet sopimuksen 90 vapaarahoitteisen vuokra-asunnon rakentamisesta Espoon Matinkylään. Osapuolet olivat tehneet kohteen toteuttamisesta aiesopimuksen aiemmin tänä vuonna. Asunnot valmistuvat vuoden 2016 aikana.

– Nyt hankitut kohteet kuuluvat ICECAPITAL Housing Fund III Ky:n pääosin pääkaupunkiseudulle investoituun 1.740 asunnon sijoitusomaisuuteen ja soveltuvat strategiaamme erinomaisesti, kertoo ICECAPITALin toimitusjohtaja Wisa Majamaa.

ICECAPITAL Housing Fund III Ky perustettiin kesällä 2012 ja sen sijoituskapasiteetti on noin 400 miljoonaa euroa. Rahasto sijoittaa varansa vapaarahoitteisiin asuntoihin, jotka sijaitsevat pääkaupunkiseudulla tai muissa kasvukeskuksissa.

– Pitkäaikaisen yhteistyön jatkuminen ICECAPITALin kanssa mahdollistaa hyvän aloituksen Matinkylän Rauhalanpuiston toteuttamiselle ja samanaikaisesti aloitamme alueelle myös omistusasuntotuotantoa. Alueelle rakennetaan yhteensä yli 200 uutta asuntoa, kommentoi NCC Asumisen yksikön johtaja Jyri Raunio.

Lisätietoja:
Yksikön johtaja Jyri Raunio, NCC Asuminen, p. 050 584 1659
Toimitusjohtaja Wisa Majamaa, ICECAPITAL REAM Oy, p. 040 826 1001

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli 6,3 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.