NCC aloittanut kiviainestuotteiden nettimyynnin

Lue alkuperäinen

NCC on aloittanut kiviainestuotteiden nettimyynnin. Yhteistyökumppaniksi on valittu Taloon.com-sivusto, joka on alansa edelläkävijä ja Suomen suurin rakennustavaroiden nettikauppa.

Taloon.comin sivuilta saa ostaa nuppi- tai kasettikuormina kaikkia NCC:n kalliosta jalostettuja kiviainestuotteita, kuten sepeleitä, kivituhkaa ja murskeita. Myyntialueina ovat pääkaupunkiseutu, Itä-Uusimaa, Turun ja Tampereen seutu sekä Lappeenrannan, Kuopion ja Kajaanin lähialueet.

– Kuluttajamyynti siirtyy entistä enemmän verkkoon, ja muutos näkyy myös rakennusalalla. Olemme erittäin tyytyväisiä uuden myyntikanavan avaamiseen ja siihen, että saimme partneriksi Taloon.comin, jolla on vahva osaaminen nettikaupasta, NCC:n kiviainestoimialan maajohtaja Pertti Peltomaa sanoo.

Linkki: http://www.taloon.com/ncc/11555/dg

Lisätietoja antavat:

Asta Tähtinen, aluepäällikkö, asta.tahtinen@ncc.fi, puh. 010 507 6636
Jari Vattulainen, aluejohtaja, jari.vattulainen@ncc.fi, puh. 010 507 6663

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjoismaissa. Sen liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 500. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä