NCC Pohjoismaiden paras kiinteistökehittäjä

Lue alkuperäinen

NCC Property Development on nimetty pohjoismaiden parhaimmaksi kiinteistökehittäjäksi kansainvälisen talouslehden Euromoneyn vuosittaisessa Real Estate Award -äänestyksessä. Ykkössija on jo seitsemäs perättäinen.

Kansainvälisen pankki- ja pääomamarkkinoiden uutislehden Euromoney-lehden lukijat ovat valinneet nettiäänestyksellä Euroopan parhaat kiinteistökehittäjät, konsultit, kaupalliset pankit sekä investoijat. NCC äänestettiin Pohjoismaiden parhaaksi kiinteistökehittäjäksi jo seitsemännen perättäisen kerran. Tutkimus toteutettiin 50 maassa ja se sisälsi alakategorioita mm. parhaan toimisto-, liiketila-, asuin- ja logistiikkatilakehittäjistä. NCC Property Development nimettiin lisäksi Tanskan parhaimmaksi ja Suomen toiseksi parhaimmaksi kiinteistökehittäjäksi.

- Haluamme tarjota innovatiivisia ja inspiroivia mahdollisuuksia toimitiloja tarvitseville sekä kiinteistösijoittajille. Tämä Euromoney-tunnustus on palkkio pitkäjänteisestä ja kunnianhimoisesta työstä. On hienoa kokea arvostusta asiakkaidemme silmissä, toimitusjohtaja Mika Soini NCC Property Developmentista toteaa.

NCC Property Development kehittää, vuokraa ja myy toimitiloja pohjoismaiden kasvukeskuksissa. Toiminta on keskittynyt hyvillä sijainneilla olevien toimisto-, liike- ja logistiikkatilojen kehittämiseen ja asiakastarpeiden syvälliseen tuntemiseen. Vuodesta 2010 lähtien kaikki NCC Property Developmentin kehittämät kiinteistöt on arvioitu kansainvälisen BREEAM-ympäristöluokittelujärjestelmän mukaan. BREEAM on Euroopan käytetyin ympäristöluokittelujärjestelmä.

Lisätietoa:
NCC Property Development Oy, toimitusjohtaja Mika Soini, p. 010 507 8711

NCC on yksi pohjoismaiden johtavista rakennus- ja kiinteistökehitysyrityksistä. Sen vuosittainen liikevaihto on n. 6,7 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 18 000. NCC-yhtiöitä Suomessa ovat NCC Rakennus Oy, NCC Asuminen, NCC Property Development Oy ja NCC Roads Oy. NCC-yhtiöiden vuotuinen liikevaihto Suomessa on lähes miljardi euroa ja henkilöstömäärä noin 2900. www.ncc.fi

NCC Property Development Oy vastaa NCC:n kiinteistökehitystoiminnasta. Sen palveluja ovat kiinteistökehitys- ja rakennuttamispalvelut, toimitilojen markkinointi ja vuokraus sekä kiinnostavien tuottokohteiden tarjoaminen sijoittaja-asiakkaille.