NCC rakentaa tehdaslaajennuksen Vantaalle

Lue alkuperäinen

NCC rakentaa tehdaslaajennuksen Vantaalla toimivalle Murata Electronics Oy:lle. Kyseessä on kokonaisvastuu-urakka, jonka arvo on 42 miljoonaa euroa.

Tehdaslaajennuksen laajuus on noin 9000 brm2. Urakkaan kuuluu lisäksi uuden pysäköintialueen rakentaminen, joka on jo valmis.

Tehdaslaajennuksen on määrä valmistua vuoden 2019 lopussa.

– Toimivan tehtaan kylkeen rakentaminen tuo aina omat haasteensa, mutta työmaaorganisaatio on hallinnut ne hyvin ja rakentaminen etenee aikataulussa, kommentoi NCC:n yksikönjohtaja Frej Weurlander.

Murata, jonka pääkonttori on Japanin Kiotossa, on maailman johtavia edistyneiden elektronisten materiaalien ja komponenttien suunnittelijoita ja valmistajia.

Lisätietoja:
Frej Weurlander, yksikönjohtaja, NCC, puh.050 320 3917
Satu Lehtosalo, viestintäpäällikkö, Murata Electronics Oy, puh. 050 520 4953
Laura Saraste-Mäkinen, viestintäjohtaja, NCC, puh. 0400 764 148

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2017 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.800.  NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjoismaissa. Sen liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 500. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä