NCC-Talojen kakkosvaihe myyty

NCC-talojen kakkosvaihe, Mannerheimintie 103 b, on myyty. Ostajina ovat Metallityöväen Liitto ry, Palvelualojen ammattiliitto PAM ry, Paperiliitto ry ja Palkansaajasäätiö. Liitot omistavat toimitalon 27 prosentin tasaosuuksin Palkansaajasäätiön osuuden ollessa 19 prosenttia. Kaupan arvo on runsaat 22 miljoonaa euroa. NCC-talojen kakkosvaiheen kokonaislaajuus on 13.700 m2, josta toimistoneliöitä on noin 8.300. Talo on täyteen vuokrattu. Tilojen pääkäyttäjiä ovat Lääkelaitos ja NCC, jotka ovat vuokranneet tilat pitkin vuokrasopimuksin. NCC-talot ovat pitkään kehitystyöhön pohjautuvia, huippumoderneja ja joustavia tulevaisuuden toimistotaloja. Molemmat NCC-talot ovat rakenteilla. Ykkösvaiheen tilat ovat muuttovalmiit elokuun alussa 2004 ja kakkosvaiheen saman vuoden lokakuun alussa. NCC-talojen ykköskohteen omistaa Nordisk Renting ja sen vuokralainen on NCC. Neuvonantajana ja välittäjänä kaupassa toimi Catella Kiinteistökonsultointi Oy.