NCC toteuttaa 53 asuntoa LähiTapiola Asuntorahasto Prime ky:lle

Lue alkuperäinen

NCC ja LähiTapiola Asuntorahasto Prime ky ovat allekirjoittaneet sopimuksen 53 vapaarahoitteisen vuokra-asunnon rakentamisesta Helsingin Herttoniemeen.

Rakentaminen alkaa välittömästi ja asunnot valmistuvat loppuvuodesta 2015. Nyt myyty kohde on ensimmäinen hanke täydennysrakennuskorttelissa Herttoniemen Hitsaajankadulla, jonne tullaan rakentamaan vaiheittain yhteensä noin 150 asuntoa. -

- Haluamme tarjota vuokralaisillemme korkeatasoisia ja laadukkaita asuntoja toimivien julkisten liikenneyhteyksien varrelta. Asuntojen sijainti metroaseman ja palveluiden vieressä on ideaalinen vuokralaisille, sanoo LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n kiinteistörahastojohtaja Kim Särs.

LähiTapiola Asuntorahasto Prime Ky -rahastolla LähiTapiola-ryhmä tarjoaa vaivattoman asuntosijoitusmahdollisuuden asiakkailleen. Asuntorahasto Primen tavoitekoko on 300 miljoonaa euroa ja rahastoon tullaan hankkimaan yli 1500 vuokra-asuntoa.

- Olemme iloisia alkavasta yhteistyöstä LähiTapiolan asuntorahaston kanssa. NCC tulee jatkossakin panostamaan monipuoliseen asuntotuotantoon sekä hyviin kumppanuksiin, kommentoi maajohtaja Juha Korkiamäki.

Lisätietoja antavat:
Maajohtaja Juha Korkiamäki, NCC Asuminen, puh. 050 538 4663
Kiinteistörahastojohtaja Kim Särs, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, puh. 040 501 9981

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjoismaissa. Sen liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 500. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä