Opus Business Park

Merimieseläkekassa sijoittaa NCC Business Parkkiin NCC Property Development Oy on myynyt Opus Business Parkin ensimmäisen vaiheen Merimieseläkekassalle. Kiinteistön huoneistoala on 4.800 neliötä ja se on vuokrattu miltei täyteen. Kauppahinta on noin 12 miljoonaa euroa.Helsingin Herttoniemessä sijaitseva Opus Business Park koostuu valmistuttuaan kolmesta toimistorakennuksesta. Kaupan kohteena ollut toimitalo valmistui viime vuonna ja se sijaitsee keskimmäisenä, käsittäen vastaanotto-, ravintola-, sauna- ym. palvelut. Sen vuokralaisia ovat mm. Marja Kurki, Seco Tools, Corus International ja Fujisawa Scandinavia.Opuksen seuraavat kaksi taloa ovat kooltaan lähes puolet suurempia kuin ensimmäinen vaihe. Toisen rakentaminen aloitettiin pari viikkoa sitten ja sen tiloista on vuokrattu jo yli puolet.- Toimitilojen kysyntä on ollut tänä keväänä aikaisempaa vilkkaampaa. Teimme viime vuonna nelisenkymmentä vuokrasopimusta NCC Business Parkeihin ja toivomme, että tahti tästä paranee. NCC rakentaa Mannerheimintielle kaksi uutta toimitaloa ja ne on täyteen vuokrattu, kertoo toimitusjohtaja Jorma Ahokas.