Palvelusisäänkäynti arkea helpottamaan – idealle myös innovaatiopalkinto

Lue alkuperäinen

NCC Asuminen on sijoittunut toiseksi Tekesin, Rakennuslehden ja Suomen Asuntotietokeskuksen innovaatiokilpailussa asuntokohtaisella palvelueteisellä.

Porrashuoneen ja asunnon eteisen väliin jäävä tila helpottaa verkkoasiointia ja erilaisten palvelujen käyttöä, sähköllä toimiva lukitus mahdollistaa tilan joustavan ja turvallisen käytön. Tilaan pääsee asunnon ulkopuolelta ovikoodilla, joka voidaan vaihtaa helposti etäohjaamalla.

Palvelusisäänkäyntiin voi tutustua NCC-talon asuntomyynnin aulassa (Mannerheimintie 103a, Helsinki). Ensimmäinen NCC:n älykäs asuinkerrostalo palvelusisäänkäynnein valmistuu ensi kesän Vantaan Kivistön asuntomessuille.

Katso esittelyvideo.

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli 6,3 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjoismaissa. Sen liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 500. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä