Tervetuloa kierrättämään – NCC aloittaa jätteen vastaanoton Ohkolassa

Lue alkuperäinen

NCC Recycling aloittaa kesäkuun alussa kierrätystoiminnan NCC:n Ohkolan kiviainestoimipisteen yhteydessä Mäntsälässä.

Materiaaleja vastaanotetaan 1.6.2015 lähtien maanantaista perjantaihin klo 7-16. Ohkolassa otetaan vastaan puu-, betoni- ja tiilijätettä, kuormalavoja, tasolaseja, puhtaita maita sekä louhetta.

”Olemme erittäin iloisia voidessamme aloittaa kierrätystoiminnan Ohkolassa. Tämä tukee hyvin NCC:n visiota kestävästä kehityksestä,” sanoo NCC Recyclingin aluejohtaja Johanna Rusanen. ”Saamme nyt myös NCC:n omasta rakennustoiminnasta syntyvät jätteet kierrätettyä mahdollisimman tehokkaasti.”

Kesäkuun alusta lähtien myös NCC:n Nokian kierrätysterminaali on auki säännöllisesti ympäri vuoden maanantaista perjantaihin klo 8-16. Nokialla vastaanotetaan betoni- ja tiilijätettä, puhtaita maita sekä louhetta.

Lue lisää uudistuneilta nettisivuiltamme www.ncc.fi/nccrecycling.

Lisätietoja: Johanna Rusanen, aluejohtaja, NCC Recycling, puh. 010 507 6536

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli 6,3 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjoismaissa. Sen liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 500. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä