Tervetuloa mukaan Tulevaisuuden toimitilat -kirjan julkistamistilaisuuteen 4.6. klo 16

Lue alkuperäinen

Aika           torstai 4.6. klo 16.00-19.00

Paikka       Ravintola Maxinen kirjasto, Kauppakeskus Kamppi, os. Urho Kekkosen katu 1 A, 6. krs, Helsinki

Sisäänkäynti tapahtuu kauppakeskuksen 1. kerroksesta Annankadun puoleisilla hisseillä (pienemmät hissit).

Tilaisuudessa kuullaan myös NCC:n käyttöönottamasta työympäristön toimivuutta mittaavasta työkalusta, Leesman Indexistä (Lmi). Samalla kerromme uusimmat uutiset NCC:n toimitiloista.

Illan ohjelma

16.00
Tilaisuuden avaus, buffet-pöydän antimia ja kuohuvaa

17.00
NCC:n uusimmat uutiset toimitilapuolelta Myynti- ja markkinointijohtaja Hannu Översti, NCC Property Development Oy

Tulevaisuuden toimitilat -kirjan esittely ja matka nykypäivän toimistosta tulevaisuuden työympäristöihin
FT, tutkija ja sosiologian apulaisprofessori, Susanna Toivanen, Tukholman yliopisto

Miten Leesman Indexin avulla voidaan mitata työympäristön onnistunei-suutta?
Työympäristöjen kehittämisen asiantuntija Peggie Rothe, Leesman

Ilmoittauduthan ke 3.6. mennessä marjo.totro@ncc.fi

Tervetuloa!

NCC Property Develoment Oy

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli 6,3 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjoismaissa. Sen liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 500. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä