ICT-talo Nebulan toimitusjohtajaksi Jani Tyyni

Report this content

Jani Tyyni on nimitetty Nebulan uudeksi toimitusjohtajaksi. Jani on ollut mukana Nebulan johtoryhmässä jo viiden vuoden ajan, viimeksi yhtiön operatiivisen johtajan roolissa. Uuden toimitusjohtajan valinnan myötä Nebula vauhdittaa edelleen kasvuaan ja strategiansa mukaista tavoitetta olla suomalaisten pk-yritysten luotetuin täyden palvelun ICT-kumppani. Jani Tyyni aloittaa toimitusjohtajana 1.1.2018.

”Pk-yritysten ICT-tarpeet ovat kasvaneet ja moninaistuneet viime vuosina valtavasti. Me Nebulalla haluamme olla jatkossakin asiakkaillemme ketterä ja oikean kokoinen kumppani tuomalla parhaat ICT-ratkaisut heidän liiketoimintansa tueksi ja mahdollistajaksi. Tämän kaiken taustalla ovat Nebulan osaavat ammattilaiset ja olenkin erityisen iloinen siitä, että olemme viime aikoina onnistuneet rekrytoimaan kymmeniä uusia huippuosaajia joukkoomme. Tartun innolla uuteen rooliini Nebulan toimitusjohtajana ja uskon, että pystymme juuri julkistetun Inmics-kaupan myötä palvelemaan asiakkaitamme yhä kattavammalla ICT-palveluiden valikoimalla. Näiden vahvistusten myötä Nebula on yhdessä Telian kanssa entistäkin parempi ICT-kumppani suomalaisille pk-yrityksille,” Jani Tyyni kertoo.

Nebulan pitkäaikainen toimitusjohtaja Pekka Eloholma luopuu omasta pyynnöstään toimitusjohtajuudesta 3,5 vuoden jälkeen: ”Olen ollut mukana Nebulassa ensin hallituksen puheenjohtajana ja sen jälkeen toimitusjohtajana. On ollut erittäin hienoa olla mukana rakentamassa yhtä Suomen IT-historian upeimmista yhtiöistä, joka on kasvultaan ja kannattavuudeltaan ollut aivan erityislaatuinen menestystarina. Nyt osana Teliaa Nebulalla on äärimmäisen hyvät mahdollisuudet aloittaa täysin uusi luku tässä menestystarinassa. Itselleni nyt on hyvä hetki siirtyä vaikuttamaan yritysten kehittämiseen hallituksista käsin. Haluan kiittää kaikkia nebulalaisia heidän panostuksistaan vuosien varrella yhtiön hyväksi sekä hienoja asiakkaitamme,” toteaa Pekka Eloholma.

Lisätietoja:
Jani Tyyni, COO, Nebula Oy
Sähköposti: jani.tyyni@nebula.fi
Puhelin: +358 50 432 4415

Nebula
lyhyesti

Nebula Oy on voimakkaasti kasvava ICT- ja pilvipalveluyritys, joka ainoana palvelutarjoajana Suomessa hallitsee koko ICT-kentän. Takaamme asiakkaillemme turvallisen ja luotettavan ICT-ympäristön sekä tarjoamme edistykselliset digitaalista liiketoimintaa tukevat palvelut. Meillä on yli 40 000 asiakasta ja palvelemme heitä yli 170 ammattilaisen voimin. Vuoden 2016 liikevaihtomme oli noin 35 miljoonaa ja toimintamme on aina ollut kannattavaa. Nebula on osa Telia Company -konsernia.

www.nebula.fi