Report this content

NEC Computers International nimitti Aymar de Lencquesaing kuluttajadivisioonan myynti- ja markkinointijohtajaksi Euroopan viidenneksi suurin henkilökohtaisten tietokoneiden valmistaja NEC Computers International (NEC CI) on nimittänyt Aymar de Lencquesaingin yhtiön kuluttajadivisioonan myynti- ja markkinointijohtajaksi. Ranskalaisen de Lencquesaingin tehtävänä on tulotason säilyttämisen ja parantamisen strateginen ohjaaminen sekä Packard Bellin jatkuvan kasvun johtaminen. - de Lencquesaingin tuleminen organisaation palvelukseen vakiinnuttaa NEC CI:n ja sen kuluttajadivisioonan asemaa kodin digitaalisen viihde- elektroniikan markkinoilla. Hänen laaja kokemus tuloksekkaasta myyntitoiminnan harjoittamisesta sekä markkinointistrategioiden johtamisesta kansainvälisellä tasolla vahvistaa kuluttajadivisioonaamme, ja hänen asiantuntemuksellamme johdamme Packard Bellin keskittymistä kaikkein laadukkaimpien tuotteiden ja palvelujen tarjoamiseen kuluttajille, sanoo NEC CI:n pääjohtaja Michel Fromont. Ennen NEC CI:n palvelukseen astumistaan Aymar de Lencquesaing asui yli 20 vuotta Yhdysvalloissa, missä hän työskenteli huipputeknologian alalla erilaisissa johto-, myynti- ja markkinointitehtävissä, kuten HotVoice Communications Internationalin pääjohtajana, Ziff Davis Inc:n kansainvälisten asioiden johtajana, Softbank Forumsin varapääjohtajana, Seybold Seminarsin pääjohtajana, PC Brandin pääjohtajana ja Tandon Corporationin varapääjohtajana. Hän on valmistunut Pariisissa sijaitsevasta ESSECistä (Ecole Supérieure de Sciences Economiques et Commerciales). - Langattoman ja laajakaistateknologian kaltaisten uusien teknologioiden nopea leviäminen lisää kodin viihde-elektroniikan tuotteiden konvergenssia. PC on luonnollinen konvergenssiympäristö ja tulee olemaan huomispäivän digitaalisten viihdejärjestelmien ytimessä. NEC Corporationin syvällinen tekninen tietämys yhdessä johtavan tuotemerkin kanssa antaa NEC CI:lle ainutlaatuiset edellytykset tarjota täydellinen kokoelma kodin digitaalisia viihde-elektroniikan tuotteita ja ratkaisuja, sanoo NEC CI:n kuluttajadivisioonan myynti- ja markkinointijohtaja Aymar de Lencquesaing. Tulevina viikkoina NEC CI julkistaa uuden kokoelman kodin digitaalisia viihde-elektroniikan tuotteita, kuten muistikirja- ja pöytämikroja sekä monia muita laitteita, jotka vastaavat asikkaiden vaatimukseiin viimeisimmän tekniikan, helppokäyttöisyyden ja muotoilun osalta. Lisätiedot: Emmanuelle Bureau du Colombier, NEC Comupters International, puh. + 33 (0) 155 23 75 29 - , + 33 (0) 680 91 22 20 Email address: emmanuelle.bureau-du-colombier@nec-computers.com Lähettäjä: AC-tiedotus/Johanna Vähäsaari, (09) 6962 8125, johanna.vahasaari@actiedotus.fi NEC Computer International ja Packard Bell NEC Computers International (NEC CI) on Euroopan kuudenneksi suurin PC- laitteiden valmistaja, joka tarjoaa kuluttajille suunnattuja tuotteita Packard Bell-tuotenimellä ja yritysasiakkaille NEC-tuotenimellä. Euroopan kotitietokoneiden markkinajohtaja Packard Bell (Dataquest, 02/2002) kehittää ja valmistaa multimedialaitteita, kotitietokoneita, kannettavia tietokoneita, palvelimia sekä muita internet-ratkaisuja. Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Oslon lähellä Sandvikassa. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/07/20030207BIT00320/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/07/20030207BIT00320/wkr0002.pdf