Neleksen vuosikertomus vuodelle 2021 on julkaistu

Neles Oyj:n pörssitiedote 23.02.2022 klo 10:00 paikallista aikaa

Neles on julkaissut vuoden 2021 vuosikertomuksensa tänään keskiviikkona 23. helmikuuta 2022. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen. Vuosikertomuksen osana on julkaistu myös selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti. Samanaikaisesti on julkaistu vastuullisuuskatsaus (GRI-liite).

Neles julkaisee vuosikertomuksen European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young on toimittanut riippumattoman rajoitetun varmuuden antavan varmennusraportin koskien Neleksen laatimaa ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen ISAE 3000 -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti.

Neleksen vuosikertomus 2021 on saatavilla pdf-muodossa (ei painettuna). ESEF-raportti on saatavilla sekä suomeksi että englanniksi. Vuosikertomus, ESEF-raportti ja GRI-liite ovat luettavissa osoitteessa www.neles.com/vuosikertomus2021.

Viestintä: 0400 188414

Sijoittajasuhteet: 0400 954141

Neles on yksi johtavista prosessiteollisuuden kriittisten virtauksensäätöratkaisujen ja -palvelujen toimittajista. Asiantuntijatiimimme ja innovatiiviset ratkaisumme auttavat asiakkaitamme parantamaan prosessinsa suorituskykyä ja varmistamaan turvalliset materiaalivirrat. Neleksen osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Sen liikevaihto vuonna 2021 oli noin 611 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on noin 2 950 työntekijää lähes 40 maassa.

www.neles.comTwitter.com/nelesflow