Neste julkistaa tammi-maaliskuun tuloksensa 26.4.2019

Neste Oyj, Lehdistötiedote, 18.4.2019 klo 10

Neste julkistaa ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa perjantaina 26.4.2019 arviolta kello 9.00. Tiedote on saatavilla heti julkistuksen jälkeen yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.neste.com/fi.

Kansainvälinen puhelinkonferenssi analyytikoille ja sijoittajille pidetään perjantaina 26.4.2019 klo 15.00. Puheluun voi osallistua soittamalla numeroon 09 4245 0806 (osallistumiskoodi: 5263426). Puhelinkonferenssia voi seurata suorana myös yhtiön internetsivuilla. Nauhoite puhelusta on kuunneltavissa 3.5.2019 asti numerossa +44 (0) 333 300 9785 (koodi: 5263426).

Viestintä- ja brändimarkkinointijohtaja