Neste Oyj - Johdon liiketoimet, Kähkönen (hankinta)

Neste Oyj, Johdon liiketoimet, 3.5.2019 klo 9
____________________________________________

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Kähkönen, Matti
Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen
Liikkeeseenlaskija: Neste Oyj
LEI: 5493009GY1X8GQ66AM14

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 5493009GY1X8GQ66AM14_20190502171444_2
____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2019-05-02
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI0009013296
Liiketoimen luonne: HANKINTA

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 1 466 Yksikköhinta: 29,4 EUR
(2): Volyymi: 273 Yksikköhinta: 29,4 EUR
(3): Volyymi: 90 Yksikköhinta: 29,4 EUR
(4): Volyymi: 64 Yksikköhinta: 29,4 EUR
(5): Volyymi: 350 Yksikköhinta: 29,4 EUR
(6): Volyymi: 257 Yksikköhinta: 29,4 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(6): Volyymi: 2 500 Keskihinta: 29,4 EUR

Lisätietoja antaa: Christian Ståhlberg, lakiasiainjohtaja, Neste, puh. 010 458 4251

Neste lyhyesti Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) tuottaa ratkaisuja ilmastonmuutoksen vastaiseen kamppailuun ja kiertotalouden vauhdittamiseen. Jalostamme jätteitä, tähteitä ja innovatiivisia raaka-aineita uusiutuviksi polttoaineiksi sekä muovien ja muiden materiaalien vastuullisiksi raaka-aineiksi. Olemme maailman johtava uusiutuvan dieselin ja vastuullisen lentopolttoaineen tuottaja ja kehitämme muovijätteen kemiallista kierrätystä muovijäteongelman torjumiseksi. Tavoitteenamme on auttaa asiakkaita vähentämään kasvihuonekaasupäästöjä uusiutuvilla ja kiertotalousratkaisuillamme vuosittain vähintään 20 miljoonalla tonnilla vuoteen 2030 mennessä. Olemme teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana ja olemme sitoutuneet hiilineutraaliin tuotantoon vuoteen 2035 mennessä. Aiomme myös prosessoida uusiutuvia ja kierrätysraaka-aineita kuten jätemuoveja öljynjalostuksen raaka-aineina. Meidät on valittu toistuvasti Dow Jonesin kestävän kehityksen indekseihin ja maailman vastuullisimpien yritysten Global 100 -listalle. Vuonna 2019 Nesteen liikevaihto oli 15,8 miljardia euroa, ja 82 % yrityksen vertailukelpoisesta liikevoitosta tuli uusiutuvista tuotteista. Lue lisää: neste.fi