Neste Oyj - Johdon liiketoimet, Mäki-Kala (luovutus)

Neste Oyj, Johdon liiketoimet, 17.12.2018 klo 10

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Jyrki Mäki-Kala
Asema: Talousjohtaja
Liikkeeseenlaskija: Neste Oyj
LEI: 5493009GY1X8GQ66AM14

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 5493009GY1X8GQ66AM14_20181214172331_9
____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2018-12-14
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI0009013296
Liiketoimen luonne: LUOVUTUS

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 318 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(2): Volyymi: 353 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(3): Volyymi: 37 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(4): Volyymi: 40 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(5): Volyymi: 41 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(6): Volyymi: 62 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(7): Volyymi: 133 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(8): Volyymi: 88 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(9): Volyymi: 157 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(10): Volyymi: 178 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(11): Volyymi: 106 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(12): Volyymi: 52 Yksikköhinta: 72,5 EUR
(13): Volyymi: 47 Yksikköhinta: 72,5 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(13): Volyymi: 1 612 Keskihinta: 72,5 EUR

Lisätietoja antaa: Christian Ståhlberg, lakiasiainjohtaja, Neste, puh. 010 458 4251

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) kehittää vastuullisia ratkaisuja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Autamme asiakkaitamme pienentämään ilmastopäästöjä monipuolisella uusiutuvien tuotteiden valikoimalla. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lento- ja muoviteollisuuteen. Olemme myös teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2017 Nesteen liikevaihto oli 13,2 miljardia euroa. Vuonna 2018 sijoituimme toiseksi maailman 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 -listalla. Lisätietoa: neste.com