Neste Oyj - Johdon liiketoimet, Vanacker (osakepalkkion vastaanottaminen)

Neste Oyj, Johdon liiketoimet, 23.9.2019 klo 14.30
____________________________________________
Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Vanacker, Peter
Asema: Toimitusjohtaja
Liikkeeseenlaskija: Neste Oyj
LEI: 5493009GY1X8GQ66AM14

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 5493009GY1X8GQ66AM14_20190923110821_4
___________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2019-09-23
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI0009013296
Liiketoimen luonne: OSAKEPALKKION VASTAANOTTAMINEN

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 25 429 Yksikköhinta:

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(1): Volyymi: 25 429 Keskihinta:

Lisätietoja antaa: Christian Ståhlberg, lakiasiainjohtaja, Neste. Yhteydenotot Nesteen mediapuhelin, p. 050 458 5076 / media@neste.com (arkisin 8.30-16.00)