Nesteen hallituksen valiokunnat

Neste Oyj, Pörssitiedote, 5.4.2018 klo 17.30

Nesteen hallitus piti järjestäytymiskokouksen heti tämänpäiväisen yhtiökokouksen jälkeen. Hallitus valitsi kokouksessaan molempien valiokuntiensa jäsenet.

Matti Kähkönen valittiin henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi ja Elly Burghout, Laura Raitio sekä Jean-Baptiste Renard sen jäseniksi. Tarkastusvaliokuntaan valittiin puheenjohtajaksi Marco Wirén ja sen jäseniksi Martina Flöel, Jari Rosendal ja Willem Schoeber.

Lisätietoja: lakiasiainjohtaja Christian Ståhlberg, puh. 010 458 4251

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) kehittää vastuullisia ratkaisuja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Autamme asiakkaitamme pienentämään ilmastopäästöjä monipuolisella uusiutuvien tuotteiden valikoimalla. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lento- ja muoviteollisuuteen. Olemme myös teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2017 Nesteen liikevaihto oli 13,2 miljardia euroa. Vuonna 2018 sijoituimme toiseksi maailman 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 -listalla. Lisätietoa: neste.com