Nestlé Purina PetCarelta maukkaita lemmikkiruokauutuuksia

Report this content

Nestlé Purina PetCarelta syksyksi maukkaita kissan- ja koiranruokauutuuksia Nestlé Purina PetCare (ent. Friskies Finland) tuo syksyksi markkinoille joukon laadukkaita tuoteuutuuksia, joiden ansiosta on entistä helpompi taata lemmikin tasapainoinen, ravitseva ja herkullinen ruokavalio. Gourmet Gold kastikelajitelma ja Gourmet Herkkupatélajitelma sekä Friskies Milk täydentävät Nestlé Purina PetCaren kissanruokavalikoimaa. Keväällä lanseeratun Friskies Vitality+ -tuoteperheen uusia jäseniä ovat pienille koirille suunnitellut Friskies Vitality+ MiniMenu kuivaruoka ja Friskies Vitality+ MiniMenu Patélajitelma sekä ylipainoisille koirille tarkoitettu Friskies Serti Vitality+ Adult Light. Uudessa Gourmet Gold kastikelajitelmassa neljä makua Gourmet Gold kastikelajitelma tulee kauppoihin neljän 85 gramman annoksen lajitelmapakkauksessa. Pakkauskoko on ihanteellinen, sillä tutkimusten mukaan kissan kerta-annoksia ostetaan kerralla noin neljä kappaletta (lähde: Talouspaneeli 2001). Pakkaus on suunniteltu viemään mahdollisimman vähän hyllytilaa. Tuttujen suosikkimakujen lohta, merianturaa ja kanaa sekä naudanlihaa lisäksi lajitelmassa on uutuudet kanaa ja maksaa sekä kalkkunaa ja ankkaa. Kolmen maun Gourmet Herkkupatélajitelmassa uusi tölkkikoko ja kansimekanismi Ylellistä Gourmet Herkkupatélajitelmaa saa nyt kolmen 195 gramman tölkin pakkauksessa. Herkkupateen nauttimista helpottaa pakkausinnovaatio Golden Top. Sen lisäksi että ainutlaatuinen uutuustölkki on tyylikäs, se on helppo ja turvallinen, sillä kansi ikään kuin kuoritaan pois pakkauksen päältä. Herkkupatélajitelman makuvaihtoehdot ovat lohta ja taimenta, naudanlihaa ja vasikkaa sekä kanaa ja munuaista. Friskies Milk houkuttaa herkuttelemaan 200 ml:n pullossa myytävä Friskies Milk on matalalaktoosinen maito, joka maistuu ja sopii kissalle. Kierrekorkkipulloon pakattu uutuus on hyvin säilyvä herkku. Friskies Milkin lanseeraus kasvatti Ruotsissa kissanmaitosegmenttiä peräti 75 %. Friskies Vitality+ Minimenut pienten koirien suureen nälkään Noin 30 prosenttia suomalaisista koirista on alle 12-kiloisia. Friskies Vitality+ Minimenut on suunniteltu nimenomaan pieniä koiria silmällä pitäen. Friskies Vitality+ MiniMenu Patélajitelmassa on neljä 150 gramman kerta- annosta. Lajitelma on markkinoiden ensimmäinen koirien kerta-annosten monipakkaus. Tuttujen makujen naudanlihaa, riistaa ja vihanneksia sekä kanaa, ankkaa ja vihanneksia lisäksi lajitelmaan kuuluvat uutuusmaut lammasta, kalkkunaa ja porkkanaa sekä kalkkunaa, riistaa ja porkkanaa. Friskies Vitality+ MiniMenu kuivaruoka on pakattu kätevään uudelleen suljettavaan yhden kilon pussiin. Tuotteesta on saatavilla kaksi eri makua: lihaa, riistaa ja porkkanaa sekä kanaa, kalkkunaa ja vihanneksia. Minimenupelletit on suunniteltu pienille koirille sopiviksi. Tuote sisältää oikeassa suhteessa proteiineja ja rasvoja, mikä auttaa pitämään lemmikin lihakset ja nivelet kunnossa. Friskies Serti Vitality+ Light auttaa lemmikin painonhallinnassa Kanaa ja porkkanaa sisältävä Friskies Serti Vitality+ Light 3 kg on suunniteltu ylipainoisille koirille. Tuote sisältää 20 prosenttia vähemmän rasvaa ja runsaasti proteiineja ruokahalun tyydyttämiseksi. Ylipainoisuus on kasvava ongelma koiramaailmassa, joten tuotteella on markkinapotentiaalia. Lisätietoja: Nestlé Purina PetCare Finland Oy, asiakasmarkkinointipäällikkö Paavo Tapio, puhelin (09) 8700 83 25, sähköposti paavo.tapio@purina.nestle.com Kuvamateriaalitiedustelut: Viherjuuren Viestintätoimisto Oy, Taija Laine, sähköposti taija.laine@viherjuuri.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/10/20020910BIT00350/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/10/20020910BIT00350/wkr0002.pdf