Uusi nimi tutut tuotteet Friskies Finland Oy on nyt Nestlé Purina PetCare Finland Oy

Report this content

Uusi nimi - tutut tuotteet Friskies Finland Oy on nyt Nestlé Purina PetCare Finland Oy Suomen suurimman lemmikkieläinruokatalon Friskies Finlandin nimi on nyt Nestlé Purina PetCare Finland Oy. Yrityksen tuotemerkkejä ovat edelleen Arthur, Friskies Vitality+, Friskies Serti Vitality+, Gourmet, Latz, Luppa, Tassu ja Vital Balance. Nimenmuutoksen taustalla on kansainvälinen yrityskauppa. Friskiesin emoyritys Nestlé osti joulukuussa 2001 Ralston Purinan, maailman suurimman lemmikkieläinten kuivaruokia valmistavan yrityksen. Ralston Purinalla on erityisen vahva jalansija Yhdysvalloissa. Nestlé Purina PetCaren yhteystiedot säilyvät sähköpostiosoitetta lukuun ottamatta ennallaan: Nestlé Purina PetCare Finland Oy, Äyritie 12a, 01510 Vantaa Puhelin: (09) 8700 830 Sähköposti: etunimi.sukunimi@purina.nestle.com Lisätietoja: Nestlé Purina PetCare Finland Oy, toimitusjohtaja Kari Järvinen puhelin (09) 8700 830 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/01/20020801BIT00190/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/01/20020801BIT00190/wkr0002.pdf