Testivoittaja Genio on uusin NESCAFÉ Dolce Gusto -kapselikahvikone

Kapselikahvikoneet ovat löytäneet paikkansa myös suomalaisista keittiöistä. Suosittuun NESCAFÉ Dolce Gusto -tuoteperheeseen on saatu lisävahvistusta automaattitoiminnolla varustetusta Geniosta. Pieni ja kätevä Genio voitti Kuningaskuluttajan kapselikahvikonetestin tammikuussa 2012.

NESCAFÉ Dolce Gusto -tuotevalikoiman uusimmassa tulokkaassa, Geniossa, on helppokäyttöinen automaattitoiminto, jonka avulla kuka tahansa voi valmistaa itselleen kunnon kupillisen tavallista kahvia tai vaikkapa cappuccinon, latten tai kuuman kaakaon.

- Geniossa ja NESCAFÉ Dolce Guston juomakapseleissa on yhteneväiset merkinnät, joiden avulla juomasta on todella helppoa annostella napin painalluksella oikean vahvuinen. Toki kone antaa mahdollisuuden myös hifistelyyn ja juoman valmistamiseen manuaalisesti, juuri omien makumieltymysten mukaisesti, kertoo NESCAFÉn tuoteryhmäpäällikkö Olli Liedes.

Ylen Kuningaskuluttaja testasi kapselikahvikoneita 19.1.2012 esitetyssä jaksossa. Testissä olivat mukana Boschin Tassimo, NESCAFÉ Dolce Gusto Genio, NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo ja Pauligin Cupsolo. Dolce Gusto Genio voitti testin pistein 4,0/5,0.*

Genio on saatavilla mustana.

Uudet juomat: vaaleapaahtoinen kahvi ja sitruunainen jäätee

NESCAFÉ Dolce Gusto -juomavalikoimassa on jo yli 20 eri makuvaihtoehtoa. Uusimmat tulokkaat ovat vaaleapaahtoinen tavallinen musta kahvi Grande Mild ja raikas sitruunainen jäätee Nestéa Lemon.

– Dolce Gusto -juomavalikoimaan on toivottu suomalaiseen makuun sopivaa täyteläistä, vaaleapaahtoista kahvia. Uutuuskahvi Grande Mild on kehitetty nimenomaan kaikille, jotka tykkäävät juoda kahvinsa perinteiseen tyyliin, Liedes toteaa.

NESCAFÉ Dolce Gustolla voi valmistaa tavallisten pitkien kahvien ja jääteen lisäksi myös espressoa, kaakaota sekä lukuisia kahviloista tuttuja erikoiskahveja, kuten Latte Macchiatoa, Cappuccinoa ja Mocha-kaakaokahvia. Erillistä maidonvaahdotinta ei tarvita, sillä myös maito on kapselissa.

Uutuusmaut tulevat myyntiin maaliskuun 2012 aikana.

Suositushinnat:
NESCAFÉ Dolce Gusto Genio, 149 euroa
NESCAFÉ Dolce Gusto -juomakapselit, noin 6 euroa / 16 kapselin pakkaus

NESCAFÉ Dolce Guston ovat yhteistyössä kehittäneet Nestlé ja italialainen espressoasiantuntija De’Longhi. Koneita myydään tavarataloissa ja kodinkoneliikkeissä kautta maan. Kapseleita voi ostaa myös hyvin varustelluista ruokakaupoista. Osoitteessa www.dolce-gusto.fi on verkkokauppa, jossa myydään koneita, kapseleita ja oheistuotteita.

NESCAFÉ Dolce Gusto -koneita on viisi eri mallia: NESCAFÉ Dolce Gusto Circolo, NESCAFÉ Dolce Gusto Melody, NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo, NESCAFÉ Dolce Gusto Creativa ja NESCAFÉ Dolce Gusto Genio. Suositushinnat alkaen 109 euroa.

*Lisätietoa Kuningaskuluttajan kapselikahvikonejaksosta: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/3004

Lisätietoja:
www.dolce-gusto.fi

NESCAFÉ Dolce Gusto -konsepti, NESCAFÉn tuoteryhmäpäällikkö Olli Liedes p. 010 3951 668 tai olli.liedes@fi.nestle.com

NESCAFÉ Dolce Gusto -laitemyynnistä vastaa Oy Wilfa Suomi Ab. Laitteisiin liittyvät tiedustelut: myyntipäällikkö Pertti Rautiainen, p. 0400 434 932, pertti.rautiainen@wilfa.fi

Tilaa kahvilaite tai juomia testiin: Nina Pitkänen, Viestintä Oy Drum, p. 050 364 7567 tai nina.pitkanen@drum.fi

Kuluttajatiedustelut: Suomen Nestlén kuluttajapalvelu 0800 0 6161 tai kuluttajapalvelu@fi.nestle.com

Lisää kuvamateriaalia: http://www.servicehost.se/imagebank/gallery/nescafe_dolce_gusto/

NESTLÉ-tietoa
Nestlé on maailman johtava ravitsemukseen, terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys. Se työllistää yli 280 000 ihmistä 449 tehtaalla ympäri maailman. Yrityksellä on vahva valikoima brändejä ruoka- ja juomakategorioissa, kuten lastenruoat, kahvi, murot, jäätelö, lemmikkituotteet ja makeiset. Nestlén pääkonttori sijaitsee Veveyssä Sveitsissä ja Suomen toimipiste Espoossa. Nestlé Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi toimivat yhdessä toiminnallisena yksikkönä, Nestlé Nordenina, joka työllistää noin 1 700 ihmistä ja jonka liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa.