Bisnestapahtumien klassikko Leaders’ Forum marssittaa lavalle taas kansainväliset huiput

–13. kertaa järjestettävän johtajafoorumin teema on arvonluonnin johtaminen

Tiedotusvälineille 8.3.2019

Suomalaisten bisneskokoontumisten klassikko Leaders’ Forum järjestetään kolmannentoista kerran keväällä 2019. Finlandia-talolla pidettävän tapahtuman juontaa Harvard Business Review’n päätoimittaja Adi Ignatius, joka pitää myös keynote-puheenvuoron arvoa luovasta johtamisesta.

Muina keynote-puhujina lavalle nousevat mm. Unileverin entinen pääjohtaja Patrick Cescau sekä Deutsche Telekomin Euroopan johtaja ja hallituksen jäsen Srini Gopalan.

Jokainen keynote-puheenvuoro päättyy keskusteluun, jossa kokeneista johtajista kootut paneelit kommentoivat ja syventävät esityksiä dialogissa keynote-puhujan kanssa. Seminaarin lopuksi päivän annin summaa yhdessä yleisön kanssa kiperimpiä kysymyksiä pohtiva Q & A -sessio, jonka myös juontaa Adi Ignatius.

Leaders’ Forum XIII -tapahtuman järjestää johtamisen kouluttamiseen ja kehittämiseen keskittynyt konsultointiyritys VIA Group. Tapahtuman yhteistyökumppaneita ovat Lexia Asianajotoimisto Oy, Helsingin Ekonomit ry, Helsingin seudun kauppakamari, Suomen Strategisen Johtamisen Seura ry, pörssiyritys Innofactor Oyj, Kiinteistöalan Koulutuskeskus Kiinko, radiokanava Business FM, Etelä-Pohjanmaan Kauppakamari sekä Finnish Business Angels Network (FiBAN).

”Tarjoilemme uusia, mutta käyttötestattuja huippuideoita. Olemme koonneet ohjelman, joka on Davosin tasoa ja käytännönläheisyydessään jopa sen ylittävä”, VIA Groupin toimitusjohtaja ja perustaja Tero J. Kauppinen sanoo.

Eija Kunttu,
Operational Partner, VIA Group
eija.kunttu@viagroup.fi

Leaders’ Forum 2019 järjestetään tiistaina 21.5.2019 Finlandia-talossa. Tapahtuman järjestäjinä toimivat VIA Group, CEO.works ja VIA Leaders’ Business School. Yhteistyökumppaneina toimivat Lexia Asianajotoimisto Oy, Helsingin Ekonomit ry, Helsingin seudun kauppakamari, Suomen Strategisen Johtamisen Seura ry, pörssiyritys Innofactor Oyj, Kiinteistöalan Koulutuskeskus Kiinko, radiokanava Business FM, Etelä-Pohjanmaan Kauppakamari sekä Finnish Business Angels Network (FiBAN). Lue lisää tapahtumasta osoitteessa vialeadersforum.fi.