CES-messujen maistiaisia tarjoillaan tänä vuonna myös Pohjoismaissa

18.9.2012

International CES -messujen ennakkotapahtuma CES Unveiled tulee ensimmäistä kertaa Pohjoismaihin. Esiin pääsevät uusimmat kulutuselektroniikan innovaatiot, teknologiatrendit ja tulevan joulun hittituotteet.

Tukholmassa järjestettävässä CES Unveiled -tilaisuudessa raotetaan CES-messujen esirippua alaa seuraaville toimittajille, analyytikoille ja vaikuttajille. Yhdysvaltalaisen CEA:n (Consumer Electronics Association) kokeneet markkinatutkijat paljastavat tilaisuudessa ennusteensa lähitulevaisuuden teknologiatrendeistä ja joulumarkkinoiden kysytyimmistä tuotteista.

CES Unveiled -tapahtumassa on myös mukana näytteilleasettajia esittelemässä seuraavan sukupolven teknologiaa ja palveluita. CEA:n toimitusjohtaja Gary Shapiro valaisee tilaisuudessa tulevien messujen tarjontaa ja paljastaa kussakin neljässä Unveiled-tilaisuudessa yhden messujen vetonauloista.

International CES -messut järjestetään tammikuussa Las Vegasissa. Messuja ennakoivia Unveiled -tilaisuuksia taas järjestetään sarjan aloittavan Tukholman lisäksi New Yorkissa (12.11.), Lontoossa (15.11) ja Las Vegasissa (6.1.).

Tukholman CES Unveiled järjestetään 29. lokakuuta. Sinne kutsutaan median sekä alan organisaatioiden edustajia Suomesta, Tanskasta, Ruotsista, Norjasta sekä Liettuasta. Paikkoja on rajoitetusti, 1/toimitus.

Tiedustelut ja toimittajien ilmoittautumiset 28.9. mennessä:

Essi Isomäki
Netprofile
essi@netprofile.fi
puh. 040-572 4648

Consumer Electronics Association (CEA) on Yhdysvaltain kulutuselektroniikkateollisuuden vaikutusvaltaisin toimialajärjestö. Sillä on yli 2000 jäsenyritystä, joille järjestö tarjoaa lainsäädännöllisiä palveluita, markkinatutkimuksia, teknistä koulutusta ja edunvalvontaa. Järjestö osallistuu myös alan standardointiin ja edistää strategisia liiketoimintasuhteita. CEA omistaa ja tuottaa International CES -messuja, jotka ovat kansainvälisten innovaatioiden näyttämö. Kaikki messuista kertyneet voitot investoidaan osaksi CEA:n toimialapalveluita. Lisätietoja: www.CE.org and www.DeclareInnovation.com