Datakeskusten teknologiatoimittaja VCE palkkasi huippuasiantuntemusta

Tiedotusvälineille 6.10.2014

EMC:n, Ciscon ja VMwaren yhteisyritys VCE on hankkinut vahvuuksiinsa kaksi huippuasiantuntijaa: Mika Kamppinen on palkattu vastaamaan VCE:n ratkaisumyynnistä tittelillä Senior Account Manager. Jiri Vidgren on puolestaan yrityksen uusi ratkaisuarkkitehti, vArchitect.

Mika Kamppisella on lähes 20 vuoden kokemus tietoteknisten ratkaisujen myynnistä ja myynnin johtotehtävistä muun muassa IBM:n ja HP:n palveluksessa. VCE:ssä hänen tehtävänään on löytää yhdessä kumppaniyritysten kanssa parhaita ratkaisuja asiakkaiden uuden sukupolven datakeskusten alustoiksi.

”VCE edustaa uutta ajattelua siinä, miten IT:n käyttökustannuksia voidaan hallita yhä vain tiukemmaksi käyvässä kilpailussa. Uskon, että VCE:n malli muuttaa tavan, jolla IT-palveluja ja -alustoja hankitaan ja käytetään”, Kamppinen sanoo. ”VCE:n integroitu Vblock-infrastruktuuri osoittaa, että monipuolisen kokonaisuuden hallinta voi myös olla helppoa.”

IT:n murros muuttaa myös datakeskusten rakentamisen perusteita. Tässä VCE astuu kuvaan ja kertoo data- ja palvelinkeskusten suunnittelijoille, mihin suuntaan muutos etenee ja miten uusiin vaatimuksiin pystytään vastaamaan.

Uusi vArchitect Jiri Vidgren avaa omaa toimenkuvaansa seuraavasti:

”vArchitect on ratkaisuarkkitehti, joka suunnittelee yhdessä asiakkaan kanssa ratkaisuja tulevaisuuden infrastruktuuri- ja järjestelmähaasteisiin. VCE:hen oli upea tulla, koska sen taustalla ovat alansa parhaat toimijat ja markkinajohtajat. Lisäksi firman arvot ovat hienosti linjassa asiakkaille annettavan arvolupauksen kanssa. Tässä yrityksessä voi siirtyä tulevaisuuden ennustamisesta sen rakentamiseen”.

Vidgren tuli VCE:hen Cygatesta, jossa hän työskenteli teknologiapäällikkönä virtualisoinnin, linux-käyttöjärjestelmien ja myynnin teknisen tuen parissa.

Oula Maijala, maajohtaja, EMC, oula.maijala@emc.com, 040 820 0024
Mika Kamppinen, Senior Account Manager, VCE, mika.kamppinen@vce.com, 0400 727 400
Jiri Vidgren, vArchitect, VCE, jiri.vidgren@vce.com, 040 549 5758
Toni Stubin, viestintäkonsultti, Netprofile, toni@netprofile.fi, 040 865 6560