• NETPROFILE/

EPiServer sijoittui johtajien ryhmään Gartnerin 2015 Magic Quadrant for Web Content Management -nelikentässä

Digimarkkinointi- ja verkkokaupparatkaisujen johtava tarjoaja EPiServer on sijoitettu johtajien kenttään tutkimusyhtiö Gartnerin tuoreessa sisällönhallintajärjestelmiä vertailevassa ”Magic Quadrant for Web Content Management” -nelikentässä.

Gartnerin mukaan johtajat ohjaavat markkinoiden muutosta digitaalista liiketoimintaa kokonaisvaltaisesti tukevilla ratkaisuilla sekä kirkkaalla visiolla tuotekehityksen suunnasta. Johtajan aseman saavuttaminen edellyttää myös laajaa kumppaniverkostoa, vahvaa jalansijaa globaaleilla markkinoilla, taloudellisesti kannattavaa liiketoimintaa sekä ensiluokkaista asiakaspalvelua ja muita tukipalveluita.

”EPiServer tarjoaa tehokkaan ratkaisun verkkosisällön (WCM) hallintaan. EPiServer Digital Experience Cloud on nopea ottaa käyttöön ja se on helppokäyttöinen. Mikä tärkeintä, se tarjoaa kokonaisvaltaisen ratkaisun verkkonäkyvyyden, digitaalisen markkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan hallintaan”, toteaa EPiServerin toimitusjohtaja Mark Duffel. ”Se, että Gartner nimeää meidät johtajien ryhmään, on vahva tunnustus tekniselle osaamisellemme, kumppaniverkostollemme ja ekosysteemillemme.”

Gartnerin vuoden 2015 “Magic Quadrant for Web Content Management” -raportin voi ladata maksutta täältä.

Erin Lutz (for EPiServer)
Lutz PR and Marketing Communications
erin@lutzpr.com

Rachel Teitt
Senior Manager, Analyst and Public Relations, EPiServer
rachel.teitt@episerver.com

EPiServer

EPiServer yhdistää verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin auttaakseen yrityksiä tarjoamaan yksilöllisiä käyttökokemuksia asiakkailleen. EPiServer Digital Experience Cloud™ yhdistää sisällön, verkkokaupan sekä monikanavaisen markkinoinnin työkalut yhteen alustaan. Verkkopresenssin kokonaisvaltainen hallinta, aina asiakkaiden hankinnasta konversioon, ei ole koskaan ollut näin helppoa. Yli 30 maassa toimivien kumppaneidensa tuella EPiServer auttaa asiakkaitaan maksimoimaan digitaaliseen markkinointiin tekemänsä sijoitukset ja saamaan niistä entistä parempaa tuottoa. EPiServer on perustettu vuonna 1994, ja sillä on toimipisteet Yhdysvalloissa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Suomessa, Alankomaissa, Etelä-Afrikassa, Australiassa, Singaporessa, Arabiemiraateissa, Isossa-Britanniassa ja Espanjassa.
Lisätietoja: www.episerver.com

About The Gartner Magic Quadrant

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.