• NETPROFILE/

Inteno Netmedia aloittaa Innovaphonen IP-pohjaisten puhe- ja viestintäratkaisujen maahantuonnin

Lehdistötiedote 13.2.2014

Saksalainen IP-pohjaisten puhe- ja viestintäratkaisujen toimittaja Innovaphone jatkaa laajenemistaan Euroopan markkinoilla. Suomalaisen tietoliikenne- ja tietoturvatuotteiden maahantuojan Inteno Netmedian kanssa aloitettu yhteistyö tuo Innovaphonelle vahvaa teknologiaosaamista sekä valtakunnallisen jälleenmyyjäverkoston.

”Inteno Netmedialla on vahva asema Suomen tietoliikenne- ja tietoturvamarkkinoilla, ja on hienoa saada Unified Communication -tuotteemme heidän valikoimiinsa.  Uskomme, että kattaville IP-pohjaisille puhe- ja viestintäratkaisuille on kysyntää Suomen markkinoilla sekä perinteisinä että virtuaalisina toteutuksina”, sanoo Innovaphonen Pohjoismaiden aluepäällikkö Kent Jensen.

Vuonna 1993 perustettu Inteno Netmedia palvelee jälleenmyyjäverkostoa, operaattoreita sekä palveluntarjoajia Vaasassa ja Helsingissä sijaitsevista toimipisteistä käsin. Tietoliikenne- ja tietoturvaratkaisujen loppuasiakkaiden joukossa on sekä erikokoisia yrityksiä että julkishallinnon ja opetuksen yksiköitä. Suomen markkinoilla vuodesta 2000 toimineen Innovaphonen IP-pohjaisia puhe- ja viestintäratkaisuja käyttävät mm. Soleus Oy, Aerial Oy sekä Auto-Kehä Oy.

”Innovaphonen palkitut IP-puhelimet ja UC-ratkaisut täydentävät mainiosti Inteno Netmedian tuotevalikoimaa. Jälleenmyyjä- ja operaattoriverkostostamme on tullut selkeä viesti tämänkaltaisten viestintäratkaisujen tarpeesta”, sanoo Inteno Netmedian toimitusjohtaja Martin Sten.

Innovaphone AG

Petra Wanner-Meyer, viestintäjohtaja

Puh. +49 70 31 730 090, pwanner-meyer@innovaphone.com

Inteno Netmedia Oy Ab