Kompakti Philips-näyttö Quad HD -kuville

• Ultrakapea reunus tuo näyttöön leveyttä
  • Flicker-Free-teknologia vähentää silmien väsymistä
  • SmartErgoBase-teline mahdollistaa ergonomiset säädöt

Tiedotusvälineille 24.9.2015

Philips-näyttöjen virallinen brändilisenssikumppani MMD tuo myyntiin uuden 25-tuumaisen AH-IPS LED -näytön, joka tarjoaa kristallinkirkkaan kuvan Quad HD -resoluutiolla. Ympäristöystävällinen näyttö on valmistettu 65-prosenttisesti kierrätetystä muovista. Kuoreen ei ole käytetty PVC- eikä BFR-muovia.

Quad HD pienemmällä näytöllä

Uudella Philips-näytöllä on kirkas ja terävä Quad HD 2560x1440 tai 2560x1080 pikselin resoluutio. Kehittynyt AH-IPS-paneeli takaa loistavan värintoiston, nopean vasteajan ja matalan virrankulutuksen.

Laadukas näyttö sopii niin yksityiskohtaiseen CAD-CAM-työskentelyyn kuin 3D-grafiikkaan. Multimediaa varten löytyvät sisäänrakennetut kaiuttimet, kun taas nopea tiedonsiirto ja vaikkapa älypuhelimen lataus onnistuu USB 3.0 -liitännällä.

Vähentää silmien väsymistä

LED-taustavalaistujen näyttöjen kirkkauden hallinta aiheuttaa usein silmien väsymistä. Philipsin Flicker-Free -teknologia ansiosta näytön ääressä jaksaa entistä paremmin, sillä se säätää kirkkautta ja vähentää välkkymistä.

Ultrakapea reunus

Uuden Philips-näytön reunus edustaa viimeisintä tekniikkaa ja on vain 2,5 millimetriä leveä. Näyttö on suunniteltu erityisesti monen näytön yhtäaikaiseen käyttöön tai näyttöseinäkäyttöön esimerkiksi pelatessa, graafisessa suunnittelussa ja ammattilaissovelluksissa.

Ympäristö- ja käyttäjäystävällinen

Näytön valmistuksessa on huomioitu sekä luonnon että käyttäjän hyvinvointi. Kierrätetyn muovin osuus valmistusmateriaalissa on hyvin korkea. Advanced SmartErgoBase-teline mahdollistaa lisäksi sen, että näyttö voidaan laskea sopivaan kulmaan lähes pöytätasolle. Hyvin matalalla oleva näyttö on ihanteellinen kaksi-, kolmi- tai moniteholaseja käyttäville. Myös näytön korkeutta ja kaltevuutta voi säätää oman pituuden mukaan, mikä edelleen vähentää näyttötyöskentelystä aiheutuvaa väsymystä ja rasitusta.

Uusi näyttö tulee myyntiin syyskuun lopussa hintaan 399 euroa.

Kuvia näytöstä: https://picasaweb.google.com/MMD.LCD.Displays/258B6QJEB?authkey=Gv1sRgCLyAr7milYKP9AE

Lisätietoja Philipsin LCD-näytöistä: www.philips.com/lcdmonitors

Lisätietoja ja testilaitepyynnöt:

Hanna-Maria Lifländer, viestintätoimisto Netprofile
mmd@netprofile.fi

Lisätietoja MMD:stä

MMD myy ja markkinoi Philipsin LCD-näyttöjä yksinoikeudella maailmassa. Taiwanilaisen TPV:n kokonaan omistama yritys on perustettu vuonna 2009 Philipsin kanssa tehdyn lisenssisopimuksen myötä. MMD yhdistää Philipsin brändilupauksen ja TPV:n näyttövalmistuksen asiantuntemuksen, minkä ansiosta yritys pystyy tuomaan nopeasti markkinoille innovatiivisia ja eri käyttötarpeisiin kohdennettuja tuotteita. MMD toimii yhteistyössä kaikkien merkittävien eurooppalaisten IT-tukkurien ja -jälleenmyyjien kanssa. Yrityksen suunnittelu- ja kehitystoiminnot sijaitsevat Taiwanissa. www.mmd-p.com