Let’s deal -etusivusto aloittaa toimintansa

Schibsted-mediatalo tuo lisää menestysbrändejään Suomeen

Tiedotusvälineille, 12.2.2016

Let’s deal, Skandinavian suurin etujen kauppakanava jatkaa kansainvälistymistään. Ruotsissa ja Norjassa menestynyt konsepti aloittaa Suomessa tänä keväänä.

”Sitten perustamisemme vuonna 2010 olemme auttaneet käyttäjiämme säästämään yli 215 miljoonaa euroa. Aiomme myös Suomessa saattaa yhteen elämyshakuiset kuluttajat ja tutustumistarjouksia antavat yrittäjät”, Let’s dealin toimitusjohtaja Fredrik Dobber sanoo.

Let’s dealilla on 1,8 miljoonaa käyttäjää, mikä tekee siitä Pohjoismaiden suurimman kanavan etutarjouksille. Etenkin Let’s dealin mobiilisovelluksen kautta myydään reippaasti normaalihintaa edullisempia tuotteita, palveluita ja matkoja kuluttajille.

”Palvelun sivustolla ja mobiilisovelluksissa (iOS ja Android) suomalaisetkin putiikit, ravintolat, hotellit ja hoitolat pystyvät pian tavoittamaan kokeilunhaluiset kaupunkilaiset ja tekemään kaupat suoraan”, Suomen brändistä ja markkinoinnista vastaava Laura Kuusela kertoo .

Yritys käynnistää toimintansa Helsingissä ja tekee läheistä yhteistyötä muiden Schibstedin Suomessa toimivien palvelujen kanssa, joita ovat Tori.fi, Hintaopas.fi ja Lendo.fi. Juuri nyt on käynnissä maajohtajan ja myyntihenkilöstön rekrytointi Helsinkiin sekä suomenkielisen asiakaspalveluväen haku Göteborgin pääpaikalle.

Let’s deal on toiminut kannattavasti perustamisestaan saakka, ja viimeisin vahvistettu tilinpäätös vuodelta 2014 näyttää 129 miljoonan Ruotsin kruunun liikevaihdon ja 39 miljoonan kruunun tuloksen. Yhtiöllä on palkkalistoillaan 100 työntekijää Ruotsissa ja Norjassa.

Laura Kuusela, brändijohtaja, laura.kuusela@letsdeal.se, puh. 040 509 4757

Let’s deal on perustettu vuonna 2010 ja se on Pohjoismaiden suurin etusivusto. Let’s deal tarjoaa yrityksille näkyvyyttä kotisivullaan, sovelluksissa ja uutiskirjeessä. Yritykset puolestaan antavat alennuksia tuotteistaan ja palveluistaan. Näin yritykset saavat uusia asiakkaita ja Let’s dealin käyttäjät tuntuvia etuja. Let’s dealin omistaa Schibsted Media Group.

Yrityksestä

Netprofile on uutta teknologiaa kehittävien ja hyödyntävien yritysten viestintään erikoistunut konsulttiyritys. Autamme asiakkaitamme rakentamaan ja ylläpitämään liiketoimintansa tavoitteita tukevaa profiilia kohderyhmiensä keskuudessa Suomessa ja kansainvälisesti. Yhdistämme perinteisten ja sosiaalisten mediaympäristöjen syvällisen tuntemuksen ja monipuolisen viestinnän osaamisen vahvaan teknologia-alan ymmärrykseen. Asiantuntijoillamme on pitkä kokemus viestinnän konsultoinnista, toimitustyöstä mediassa sekä viestinnän johtamisesta ja toteuttamisesta organisaatioissa. Lisätietoa osoitteesta www.netprofile.fi.