Let’s deal -etusivusto avautuu

Pohjoismaiden suurin etusivusto jatkaa Schibsted-mediatalon laajentumista Suomeen.

1.3.2016 Tiedotusvälineille

Suomessa tänään avautuva Let’s deal tarjoaa kuluttajille mobiilisovelluksen (iOS ja Android) ja verkkosivujensa kautta edullisia elämyksiä ja tutustumistarjouksia. Ruotsalaisen ja norjalaisen mallin mukaisesti käyttäjille on tarjolla ainakin ravintolaetuja, kauneudenhoidon palveluita sekä matkatarjouksia.

Jo maaliskuussa Let’s dealista voi Suomessakin ostaa huippuedullisesti esimerkiksi luksustason hotellimajoituksen Budapestistä tai Tukholman Gamla Stanista. Ensimmäisen viikon aikana tarjolle tulee myös lennot ja majoituksen sisältävä pakettitarjous Dubaihin.

Let’s deal on auttanut 1,8 miljoonaa käyttäjänsä säästämään yli 215 miljoona euroa sitten perustamisensa vuonna 2010. Kuluttajien palvelun lisäksi yritys pyrkii palvelemaan myös etujen antajia eli paikallisia yrittäjiä ja kauppiaita.

”Panostamme todella voimakkaasti kumppaneihimme. Tulemme työskentelemään tiiviisti heidän kanssaan, jotta löydämme parhaan tavan herättää kuluttajien kiinnostus juuri heidän tuotettaan tai palveluaan kohtaan. Let’s deal on tullut Suomeen jäädäkseen”, vakuuttaa Let’s dealin markkinointipäällikkö Laura Kuusela.

Let’s deal on osa Schibsted-konsernia, johon kuuluvat myös Suomen suurin kauppapaikka Tori.fi, hintatietoisille suunnattu Hintaopas.fi sekä lainoja vertaileva Lendo.fi. Ruotsissa ja Norjassa Let’s dealin palveluksessa työskentelee noin 100 henkilöä, ja yritys rekrytoi tällä hetkellä palvelukseensa myös suomalaisia osaajia.

Laura Kuusela, brändijohtaja, laura.kuusela@letsdeal.se, puh. 040 509 4757

Let’s deal on perustettu vuonna 2010 ja se on Pohjoismaiden suurin etusivusto. Let’s deal tarjoaa yrityksille näkyvyyttä kotisivullaan, sovelluksissa ja uutiskirjeessä. Yritykset puolestaan antavat käyttäjille alennuksia tuotteistaan ja palveluistaan. Näin yritykset saavat uusia asiakkaita ja Let’s dealin käyttäjät tuntuvia etuja. Let’s dealin omistaa Schibsted Media Group.