Toni Stubin Tietokone-lehdestä Netprofileen

Tiedotusvälineille 5.8.2013

Uutta teknologiaa kehittävien ja hyödyntävien yritysten viestintään erikoistunut konsulttiyritys Netprofile vahvistaa rivejään kokeneella tekniikkajournalistilla.

Viimeksi Tietokone-lehden toimituspäällikkönä toiminut Toni Stubin aloittaa Netprofilen viestintäkonsulttina 5.8.2013.

Stubin on tehnyt 12 vuoden uran yritysten tietotekniikkaa käsittelevässä Tietokone-lehdessä toimittajana, päätoimittajana ja toimituspäällikkönä. Aikaisemmin hän on työskennellyt muun muassa projekti- ja tuotepäällikkönä ict-alan yrityksissä.

"Sosiaalinen media on muuttanut sen, miten teknologiayritykset saavat osaamisensa ja innovaationsa esille. Olen työssäni oppinut tuntemaan Netprofilen edelläkävijänä ja nähnyt miten he hyödyntävät tehokkaasti myös sosiaalista mediaa. On mahtavaa päästä mukaan viestintätoimistoammattilaisten joukkoon rakentamaan uuden aikakauden viestintää", Stubin sanoo.

Netprofile on erikoistunut tieto- ja viestintätekniikan toimialaan ja palvelee sekä b2b- että b2c-yrityksiä julkisuuden ja vaikutusvallan rakentamisessa. Lisäksi Netprofile konsultoi ja kouluttaa kaikkia toimialoja sosiaalisen median tehokkaaseen hyödyntämiseen, laatii sosiaalisen median strategioita ja toimintasuunnitelmia sekä tuottaa eri kanaviin rikasta sisältöä.

"Toni tuntee ict-alan ja suhtautuu intohimoisesti uuteen tekniikkaan, digitaaliseen mediaan sekä sosiaalisten yhteisöjen mukanaan tuomiin uusiin viestinnän mahdollisuuksiin. Se, että hän tarttui nopeasti yhteen ainoaan rekrytwiittiimme, kertoo ketteryydestä, jota etsimme", Netprofilen partneri Christina Forsgård kertoo.

Netprofile Finland Oy

Christina Forsgård, 040 571 9192