Uusi yritysten Evernote auttaa muistamaan kaiken ja työskentelemään fiksummin

- Tuoteuudistus tuo paremmat jako- ja hakutyökalut sekä yhteyden Salesforcen asiakashallintaan

Evernote auttaa jo miljoonia ihmisiä työskentelemään tehokkaammin. Uuden Evernote Business -sovelluksen parannetut jako- ja hakutyökalut tekevät tiedonkulusta tiimien ja työntekijöiden välillä yhä sujuvampaa. Uuden tuoteversion käyttöönotto on myös entistä nopeampaa.

Useille eri päätelaitteille sovitettu Evernote Business perustuu digitaalisiin muistikirjoihin, joita voi helposti jakaa muiden työntekijöiden kanssa. Perinteisten muistiinpanojen ohella Evernoteen voi tuoda kaikenlaista digitaalista sisältöä. Tehokkaat hakutoiminnot auttavat löytämään tarvittavat tiedot nopeasti sekä omista että muiden työntekijöiden muistikirjoista.

Uuden Evernote Business 2.0 -tuoteversion keskeisiä ominaisuuksia ovat:

• Osaamishaku: Hakutoiminto seuloo nyt omien muistiinpanojen ja jaettujen muistikirjojen sisällön ohella myös haettavasta aiheesta eniten tietäviä työkavereita. Ominaisuus säästää erityisesti uusien työntekijöiden aikaa, kun kysymykset voi esittää heti oikeille ihmisille.
  • Oma tietokeskus: Yrityksen oman keskitetyn tietokeskuksen kautta työntekijät pääsevät käsiksi sekä omiin muistiinpanoihinsa, työkavereiden heille jakamiin muistiinpanoihin että muihin heille tärkeää tietoa sisältäviin jaettuihin muistikirjoihin. Työntekijät voivat luoda omasta osaamisestaan kertovan profiilin ja hakea tarvitsemaansa osaamista yrityksen sisältä.
  • Nopeampi tiedonjako: Tiedon jakaminen tarvitsijoille on nyt entistä suoraviivaisempaa. Työntekijöiden lisääminen muistikirjojen käyttäjiksi avaa heille suoran pääsyn kaikkeen niiden sisältämään tietoon. Uusien työntekijöiden perehtymistä voi vauhdittaa lisäämällä heidät kerralla kaikkiin heidän projekteihinsa liittyviin muistikirjoihin.
  • Käyttäjähallinta: Uusien Evernote Business -tilin käyttäjien lisäämistä ja käyttäjäoikeuksien hallintaa on yksinkertaistettu ja mukaan on tuotu ulkoisia palveluita. Ensimmäinen täysin integroitu käyttäjähallinnan palvelu Okta nopeuttaa hallintaoperaatiot minuuteiksi.

Uuden Evernote Business -tuoteversion yhteydessä julkistettiin myös integraatio Salesforce.comiin, maailman eniten käytettyyn asiakashallintajärjestelmään.

Salesforce Professional -käyttäjät voivat syventää tietojaan nykyisistä ja potentiaalisista asiakkaistaan hakemalla niihin liittyviä muistiinpanoja ja muita mainintoja Evernote Business -muistikirjoista. Evernoteen tuodut myyntiesitykset, asiakastutkimukset, sopimukset, kokousmuistiinpanot, sähköpostikeskustelut ja muut materiaalit voi helposti linkittää Salesforcen asiakastietoihin.

Evernote Business toimii millä tahansa tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella, myös ilman verkkoyhteyttä. Myyjät voivat luoda ja kerätä Evernoteen tietoa asiakkaistaan ja liideistään yhtä helposti työpöytänsä ääressä, lentokoneessa, asiakaspalaverin aikana tai sen jälkeen. Evernote Business for Salesforce -pilvisovelluksen avulla uudet tiedot linkittyvät hetkessä Salesforcen sisältöön.

Olemassa olevan asiakastiedon tehokas käyttö säästää aikaa ja tehostaa myyntityötä. Evernote Business for Salesforce helpottaa myyjien työtä ehdottamalla automaattisesti liideihin ja asiakkaisiin liittyviä tietoja, joita muut työntekijät ovat jakaneet koko yrityksen hyödyksi. Nopea pääsy kaikkiin tietoihin tehostaa sekä myynnin että asiakastuen työtä.

Evernote Business: http://evernote.com/intl/fi/business/learn/

Evernote Business for Salesforce: http://www.evernote.com/business/uses/salesforce/

Lisätietoa:

Ronda Scott, Evernote
rscott@evernote.com

Juha Frey, Netprofile
juha@netprofile.fi

Evernote rakentaa tuotteita ja sovelluksia, jotka auttavat ihmisiä muistamaan kaiken, työskentelemään tehokkaasti ja saavuttamaan tavoitteensa sekä työssä että vapaa-aikana. Yksityisomistuksessa olevan ja globaalisti toimivan Evernoten pääkonttori on Redwood Cityssä Kaliforniassa ja sillä on toimipisteitä ympäri maailman. Lisätietoa Evernotesta ja sen tuotteista osoitteessa www.evernote.com.