• News-Lab Oy/

Kaikki lattianpäällysteet saman katon alla - Karelia-Upofloorin uudet näyttelytilat ja laattamyymälä avattu Espoossa

Report this content

Karelia-Upofloor konserni on keskittänyt pääkaupunkiseudun toimintonsa Espooseen ja avannut samalla uuden näyttelytilan ja myymälän. Upofloor Laattamaailman uusi myymälä palvelee niin kuluttajia kuin sisustamisen ammattilaisiakin tarjoamalla laajan valikoiman keraamisia laattoja, lasitiiliä ja verhoilukiviä koteihin ja julkisiin tiloihin. Samassa kiinteistössä sijaitseva varasto mahdollistaa asiakkaiden nopean ja joustavan palvelun. Erillisissä näyttelytiloissa on lisäksi esillä myös muut Karelia-Upofloor -konsernin lattiaratkaisut: parketit, muovimatot ja –laatat, laminaatit sekä linoleumit. Erityistä huomiota yhteensä 800 m2 myymälä- ja näyttelytiloissa on kiinnitetty tuotteiden esillepanoon ja koko valikoiman kattavaan esittelyyn.

Lattiaratkaisut yhdestä paikasta Karelia-Upofloor halusi keskittää pääkaupunkiseudun toimintonsa yhteen paikkaan paremman asiakaspalvelun takia. ”Asiakkaamme ovat toivoneet tilaa, jossa he voisivat tutustua koko valikoimaamme; kaikkiin tuotteisiin ja värivaihtoehtoihin”, kertoo myymäläpäällikkö Merita Koiranen. ”Halusimme luoda paikan, johon on helppo pistäytyä ja rauhassa tutustua tuotteisiimme. Henkilökunnallamme on vuosien kokemus eri lattian- ja seinänpäällysteistä, joten asiantuntevia neuvoja saa varmasti mukaansa.” Uusi myymälä ja näyttelytilat on varustettu nykyajan vaatimusten mukaisesti ja samassa kiinteistössä sijaitsee myös 1 770 m2 varasto. ”Valikoimissamme on tuhansia laattoja, joista suuri osa löytyy nyt varastotuotteena vierestä”, Koiranen sanoo. ”Panostamme laatuun ja ympäristöystävällisyyteen ja halusimme sen välittyvän myös uusista tiloista. Olemme todella ylpeitä tiloista, joita esittelemme jatkossa myös kansainvälisille asiakkaillemme. Tänne on helppo tulla ja parkkitilaa löytyy. Lisäbonuksena itse talokin on tyylikäs; Heikki ja Kaija Sirénin 70-luvulla suunnittelema ja juuri peruskorjattu”, Koiranen iloitsee. Uusista tuotteista Koiranen mainitsee Porcellanato -laatoissa erikoisohuiden, vain 4,0-4,5 mm:n laattojen Slim-kokoelman. Ohuet laatat soveltuvat erityisen hyvin saneerauskohteisiin, joissa ne voidaan asentaa vanhan pinnan päälle ja näin vältytään purkutyöltä. Ohuudestaan huolimatta laatat ovat kestäviä ja helppohoitoisia myös julkisissa tiloissa. Espooseen rakentuu uusi sisustuskaupan keskittymä Upofloor Laattamaailma sijaitsee Espoossa osoitteessa Sinimäentie 8 hyvien liikenneyhteyksien varrella Turunväylän tuntumassa, Kehä I ja II välissä. Paikalle pääsee myös julkisilla liikennevälineillä. Myymälä on avoinna arkisin 9-18 ja lauantaisin 10-14. Espoon tavoitteena on luoda Nihtisiltaan, Turunväylän molemmin puolin rakentamisen ja sisustamisen tiivis kauppakeskittymä. Kaupunki on kaavoittanut alueelle tontteja tilaa vievälle kaupalle ja lisäksi alueella muutetaan vanhoja toimistorakennuksia myymäläkäyttöön. Upofloorin lisäksi alueella aloitti mm. Skannon tehtaanmyymälä tammikuussa 2010.

Avainsanat: