Kirjojen suoratoistopalvelu Nextory yhteistyöhön HSL:n kanssa: ääni- ja e-kirjat osaksi pääkaupunkiseutulaisten matkoja

Pohjoismaiden suurimpiin ääni- ja e-kirjapalveluihin kuuluva Nextory aloittaa yhteistyökampanjan HSL:n kanssa. Pilottikampanja järjestetään 1.9.-31.10.2022 ja sen tarkoituksena on tarjota matkustajille veloituksetta satojatuhansia e- ja äänikirjoja.

Nextoryn ja HSL:n yhteistyön tavoitteena on rikastuttaa pääkaupunkiseutulaisten joukkoliikennematkoja ja tehdä uusien tarinoiden löytämisestä mahdollisimman helppoa liikkeellä ollessa. Joukkoliikennematkustajille tarjotaan 45 päivän ilmainen kokeilujakson Nextoryyn sekä maksuton HSL:n AB-kertalippu äänikirjaedun lunastaneille. Jos matkustajalla on jo HSL:n kausilippu tai kertalipulle ei muuten ole samalla hetkellä tarvetta, ilmaislipun voi antaa ystävälle tai perheenjäsenelle. Näin tarinantäyteisestä matkasta voi nauttia yhdessä jonkun kanssa.

– Useimmat ovat palanneet kesälomilta ja syksy on monelle jopa uutta vuotta tärkeämpi uuden alku. Nyt on mainio hetki oppia uutta tai päivittää rutiineja. Olemme todella iloisia HSL:n kanssa alkavasta yhteistyöstä, jonka kautta tarjoamme pääkaupunkiseudun asukkaille pääsyn yli 400 000 ääni- ja e-kirjaan. Toivomme, että tämä inspiroi yhä useampia löytämään kirjojen upean maailman. Nextoryn tavoitteena on lisätä suomalaisten lukemista ja tämä yhteistyö on yksi suuri askel tavoitteen saavuttamiseksi, sanoo Amanda Åkerlund, Suomen Nextoryn Head of Local Acquisition.

Tarinoissa on voimaa. Mahtavaa, että tämä yhteistyö tuo tarinan voiman ihmisten arkeen osaksi jokapäiväistä liikkumista. Joukkoliikenne on loistava paikka rauhoittua ja nauttia tarinoista. Olemme erittäin innoissamme yhteistyöstä, sanoo Tapio Salomaa, Yksikön päällikkö, Yritysmyynti & Kumppanuudet.

Nextory & HSL
Kampanja-aikana 1.9.-31.10.2022 Nextory tarjoaa uusille asiakkailleen 45 päivän ilmaisen kokeilujakson ääni- ja e-kirjapalveluun. Lunastettuasi Nextory-edun, saat vielä maksuttoman HSL:n AB-kertalipun sähköpostitse Nextorylta 24 tunnin kuluessa. Lippu on käytettävissä viimeistään 31.12.2022. Saat AB-lipun HSL-sovelluksessa käytettävänä koodina. Lue lisää kampanjasta ja lunasta etu osoitteesta www.nextory.fi/hsl

Lisätiedot:
Karolina Bjernefalk, Press Contact

Katja Viitalähde-Annala, Press Contact (Finland)
katja.viitalahde@cestlavie.fi
050 395 6084

Nextorysta: Nextory on yksi Euroopan suurimmista äänikirjojen ja e-kirjojen suoratoistopalveluista. Sovelluksen perusti vuonna 2015 ruotsalainen yrittäjäkaksikko Shadi Bitar ja Ninos Malki, ja sovellus lanseerattiin Suomessa vuonna 2018. Yritys on kasvanut nopeasti alustaksi, joka tarjoaa mahdollisuuden tarinoiden ja tiedon rajattomaan levittämiseen digitaalisessa muodossa. Yhdessä lukijoidensa kanssa Nextory jakaa suuren intohimon kirjallisuuteen sen kaikissa muodoissa ja pyrkii olemaan riippumaton ja ilmiselvä alusta, josta jokainen voi helposti löytää seuraavan tarinansa. Tämä kulkee käsi kädessä Nextoryn vision kanssa, joka on rikastuttaa ihmisten elämää kirjallisuuden avulla ja täten lisätä ja tukea ihmisten hyvinvointia, henkilökohtaista kehitystä ja demokratiaa. Nykyään Nextory tarjoaa yli 900 000 kirjaa, ja sovellus on saatavilla yhdeksällä markkina-alueella ympäri Eurooppaa, pääkonttorin ollessa Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.nextory.fi.