Nimo rekrytoi kasvaakseen Suomessa

Nimo lisää näkyvyyttään ja markkinaosuuttaan Suomen markkinoilla juuri rekrytoidun myyjänsä, Kim Caravitiksen avulla. Tavoitteena on vakuuttaa suomalaiset kuivauskaappien kaikista eduista.

– Aluksi tarkoituksenamme on esitellä Nimon energiatehokkain kuivauskaappimalli ECO Dryer 2.0 HP, koska kiinnostus ekologisiin kodinkoneisiin on Suomessa voimakkaassa kasvussa. Lisäksi Nimon tuotteet ovat laadultaan markkinoiden parhaita, sanoo Kim Caravitis, Nimon uusi myyjä Suomessa.

Kim Caravitis, Nimon uusi myyjä Suomessa

Kim Caravitis aloitti tehtävässään vuoden 2018 alussa ja kehittää parhaillaan näyttelytilaa lentokentän läheisyyteen Helsingissä, jonne on tarkoitus kutsua jälleenmyyjiä ja kodinkonekauppiaita. Kiinnostus kestäviin ja ympäristöystävällisiin kotitaloustuotteisiin kasvaa, mutta samalla energiatehokkaiden kuivauskaappien tarjonta on Nimon tuotteita lukuun ottamatta lähes olematonta.

– Nimolla on suuri markkinaetu alhaisella energiankulutuksellaan. Keskittymällä kuivauskaapin ominaisuuksiin suomalaiset kuluttajat ymmärtävät kuivauskaapin olevan kestävä tuote, joka on ystävällinen ympäristölle, vaatteille ja lompakolle.

Myyntityö on tiivistä vuoropuhelua useiden suurten suomalaisten kodinkonemyyjien kanssa, ja tällä hetkellä Kim tekee töitä lanseeratakseen Nimon kuivauskaapit maan suurimmassa rakennusalan tavaratalossa. Pitkällä aikavälillä tavoitteena on tehdä Nimosta kuivauskaappien markkinajohtaja Suomessa.

– Yhteistyö Nimon ja markkinointipäällikkö David Larssonin kanssa toimii hyvin ja meillä on yhteinen strategia siitä, miten Nimo esitellään ja saadaan kasvamaan täällä. Olen vakuuttunut Nimon ja kuivauskaappien suuresta potentiaalista Suomen markkinoilla, sanoo Kim Caravitis.

Viimeisten 20 vuoden aikana hän on luonut menestyksekkään uran auto- ja moottoripyöräalalla.

– Monien vuosien jälkeen autoalan yrittäjänä olin valmis uusiin haasteisiin ja päätin vaihtaa toimialaa. Kun David Larsson kysyi, voisinko suositella hyvää myyjää Suomesta, kuulostivat sekä Nimo että tehtävä niin kiinnostavilta, että suosittelin itseäni, sanoo Kim Caravitis, Nimon uusi myyjä Suomessa.

Nimon uutishuone

Lisätietoja
David Larsson, markkinointipäälikkö,Nimo, +46 (0)506-488 02, david.larsson@nimoverken.com
Magnus Sjöbäck, lehdistövastaava, Nimo, +46 (0)704-45 15 99, magnus.sjoback@nimoverken.com