LEVIN SÄÄ- JA RINNETIEDOT MAKSUTTA KÄNNYKKÄÄN

Nissan tarjoaa Levin sää- ja rinnetiedot maksuttomana mobiilipalveluna aina laskettelukauden loppuun asti. Palvelun voi tilata viideksi seuraavaksi vuorokaudeksi lähettämällä tekstiviestin SÄÄ numeroon 18130.

Palvelun tilaaja saa viiden päivän ajan aina klo 18 tekstiviestillä Levin seuraavan aamun lämpötila-, pilvisyys-, tuuli- ja lumiennusteet sekä tiedot, kuinka monta rinnettä ja kuinka monta hissiä on avoinna. Tekstiviestin linkistä voi myös siirtyä mobiilisivustolle, josta rinteitä- ja hissejä pääsee tarkastelemaan lähemmin. Palvelun tuottaa SN4Mobile Oy.

- Palvelu on suunniteltu ensisijaisesti laskijoille, jotka sunnittelevat matkaavansa tai ovat jo paikan päällä Levillä. Toki palvelusta hyötyvät myös kaikki Levin alueen asukkaat sekä paikalliset yrittäjät. Nissan haluaa olla osa Levin arkea, kertoo Nissan Nordic Europe Oy:n tiedottaja Stana Porvali.

Nissan Freedrop Experience -tapahtuma Levillä 21.-24.2.2008

Nissan isännöi Suomen oloissa ainutlaatuista Freeride Experience -tapahtumaa 21.-24.2. Levin hiihtokeskuksessa. Tapahtumassa jokainen paikallaolija voi halutessaan ottaa tuntumaa vapaalaskuun hyppäämällä erityisestä droppitornista. Lisäksi lajin asiantuntijat Janne Vanhala ja Jukka Liukkonen jakavat monimuotoista tietoa varusteista, lajista itsestään sekä siihen kuuluvasta elämäntavasta.

Nissan Freedrop Experience on osa Nissan Sports Adventure -konseptia, jonka tarkoituksena on tarjota eri kohderyhmille inspiroivia elämyksiä eri urheilulajien avulla ja tätä kautta luoda yrityksen brändille lisäarvoa. Yksi konseptin päälajeista on vapaalasku, jota Nissan sponsoroi näyttävästi etenkin Keski-Euroopassa.

- Haluamme tarjota kohderyhmillemme pääsyn ja - mikä tärkeintä - kouriintuntuvan mahdollisuuden osallistua mukaansatempaaviin urheiluseikkailuihin. Lisäksi haluamme viestiä yrityksen intohimosta aukoa uusia ja hieman erilaisia uria tapahtumamarkkinoinnissa, kertoo Porvali.

***
Katso myös: www.nissan.fi -> Ajankohtaista -> Lehdistötiedote 17.1.2008: AINUTLAATUINEN FREERIDE DROP -TAPAHTUMA LEVILLÄ ETELÄN HIIHTOLOMAVIIKOLLA

Lisätietoja: Nissan Nordic Europe Oy, tiedottaja Stana Porvali, sporvali@nissan-europe.com,

***