NISSAN NORDIC EUROPE OY:LLE UUSI VIESTINTÄPÄÄLLIKKÖ

Kauppatieteiden maisteri Johanna Laune on nimitetty viestintäpäälliköksi 2.8.2010 alkaen. Hän vastaa tehtävässään kotimaan viestinnästä ja  mediasuhteista ja raportoi Nissan Nordic Europen viestintäjohtaja Taina Erkkilälle. Johanna Laune on toiminut aiemmin autoalan viestintään keskittyneessä Inmen Oy:ssä viestintäkonsulttina.

Viestintäjohtaja Taina Erkkilä, Nissan Nordic Europe Oy, puh. +358 (0)10 770 5311, terkkilä@nissan-europe.com
Viestintäpäällikkö Johanna Laune, Nissan Nordic Europe Oy, puh. +358 (0)10 770 5139, jlaune@nissan-europe.com

Nissan on yksi maailman suurimmista ja tuottavimmista autoalan yrityksistä. Sen viime tilikauden maailmanlaajuinen myynti oli noin 3 675 000 ajoneuvoa. Yhtiön palveluksessa työskentelee noin 220 000 henkilöä.

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 180 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä.