NISSAN POLKAISI PYÖRÄILYN JOKAISEN ULOTTUVILLE

Nissan julkisti 12.3.2007 monivuotisen yhteistyösopimuksen kansainvälisen pyöräilyunionin (UCI) kanssa. Jatkossa maailman cupin osakilpailut käyttävät nimeä The Nissan UCI Mountain Bike World Cup presented by Shimano.

- Maastopyöräily on moderni ja dynaaminen laji, jolla on kiinnostava imago ja valtavasti potentiaalia. Tämä näkyy jo Nissanin kiinnostuksesta lajia kohtaan. Kiitos tämänkaltaisen yhteistyön maastopyöräilyllä on fantastiset edistysmahdollisuudet tulevina vuona, kommentoi UCI:n presidentti Pat McQuaid uutta yhteistyösopimusta.

- Kansainvälinen pyöräilyunioni UCI ja Nissan pyrkivät yhdessä kehittämään maastopyöräilyä sen kaikilla tasoilla. Huomion keskipisteessä on etenkin korkeaprofiiliset maailman cupin osakilpailut, jotka keräävät suuria television katsojamääriä. Maanantaina julkistettuun laajamittaiseen sopimukseen kuuluu 11 osakilpailua 10 eri maassa vuonna 2007. Sopimuskausi jatkuu ainakin vuoteen 2009, kertoo Nissanin Euroopan brändipromootioista vastaa Darren Cox.

The Nissan UCI MTB World Cup presented by Shimano: www.uci.ch

Nissan mukana myös Fillari 07 -messuilla

Fillari 07 -messuilla (16.-18.3.2007) Nissan näkyy etenkin Nissan Sports Adventure Freeride -alueella, jolla kisataan viikonlopun aikana Suomen ja Euroopan kovimpien Dirt- ja BMX-kuskien kesken.

Nissan Sports Adventure yksi Nissanin mielenkiintoisimmista markkinointikonsepteista. Sen tarkoituksena on tarjota eri kohderyhmille inspiroivia elämyksiä eri urheilulajien avulla ja tätä kautta luoda yrityksen brändille lisäarvoa. Konseptia toteutetaan erilaisten tapahtumien, yhteistyökumppanuuksien ja tuotepromootioiden avulla.

- Haluamme tarjota kohderyhmillemme pääsyn ja - mikä tärkeintä - kouriintuntuvan mahdollisuuden osallistua mukaansatempaaviin urheiluseikkailuihin. Lisäksi haluamme viestiä yrityksen intohimosta aukoa uusia ja hieman erilaisia uria tapahtumamarkkinoinnissa, kertoo Nissan Nordic Europen markkinointiohjelmista vastaava Nathan Browne.

Nissan Sports Adventure Freeride -alue Fillari-messuilla: www.fillarimessut.fi

Nissan Nordic Europe Oy, tiedottaja Stana Porvali