NISSANILLE HUOLENPITOSOPIMUS

Nissan laajentaa palveluvalikoimaansa huolenpitosopimuksella. Nissan Vakuutus ja Nissan Jatkoturva saavat rinnalleen Nissan Huolenpitosopimuksen, joka helpottaa autoilijan arkea ja auttaa ennakoimaan tulevat kustannukset.

Nissan Huolenpitosopimus kattaa kaikki huolto-ohjelman mukaiset määräaikaishuollot sekä muut huolenpitotoimet kuten pyyhkijänsulkien ja polttimoiden vaihdot huoltojen yhteydessä. Sopimuksen voi ostaa kolmeksi vuodeksi, jonka jälkeen sitä voi jatkaa yhdellä tai kahdella vuodella. Kiinteä kuukausimaksu tekee auton omistamisesta entistä huolettomampaa.

Huollot tehdään aina valtuutetussa Nissan-huollossa alkuperäisiä Nissan-varaosia käyttäen.

”Laajalla palvelutuotevalikoimalla haluamme helpottaa omistajuutta ja auttaa asiakasta ennakoimaan kustannuksia. Hyvin huollettu auto on merkittävä turvallisuustekijä ja parantaa myös auton jälleenmyyntiarvoa”, kommentoi Nissan Nordic Europen maajohtaja Staffan Johansson.

Staffan Johansson, Suomen maajohtaja, Nissan Nordi Europe Oy

Sähköposti: sjohansson@nissan-europe.com, Puh. 010 770 5100

Johanna Laune, viestintäpäällikkö, Nissan Nordic Europe Oy

Sähköposti: jlaune@nissan-europe.com,

Nissan on yksi laajimmin esillä olevista aasialaisista autonvalmistajista Euroopassa, ja sen palveluksessa on yli 12 500 työntekijää suunnittelussa, tutkimuksessa ja kehityksessä, valmistuksessa ja logistiikassa sekä myynnissä ja markkinoinnissa. Nissanin tehtailla Isossa-Britanniassa, Espanjassa ja Venäjällä valmistettiin viime vuonna yli 528 000 autoa mm. kompakteja tila-autoja, palkittuja crossover-malleja, katumaastureita ja hyötyajoneuvoja. Nissanin valikoimassa on Euroopassa tällä hetkellä 24 erilaista ja innovatiivista mallia, ja tavoitteena on olla tulevaisuudessa Euroopan johtava japanilainen autonvalmistaja.

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 165 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä. www.nissan.fi

Avainsanat: