Nissanille uusi jälleenmyyjä Lohjanportin Auto aloittaa Nissanin myynnin Lohjalla

Lohjanportin Auto aloittaa tänään 15.4.2011 Nissanin jälleenmyynnin Lohjan toimipisteessään Tynninharjulla. Myyntialue ulottuu Lohjalta Hankoon.

”Olemme erittäin iloisia löydettyämme paikallisen vahvan osaajan”, sanoo Staffan Johansson, Suomen maajohtaja Nissan Nordic Europesta. ”Meille on tärkeää saada yhteistyökumppani, joka on valmis investoimaan niin asiakaspalveluun, tiloihin kuin huoltoonkin. Nämä kaikki investoinnit rakentavat brandiamme ja vahvistavat verkostoamme entisestään.”

Toimitusjohtaja Matias Stenvall Lohjanportin Autosta on tyytyväinen uuteen merkkiin. ”Meille on tärkeää saada valikoimiimme iso ja nouseva merkki, joka vetoaa nuorekkaisiin asiakkaisiin. Nissanin myötä me pystymme tarjoamaan asiakkaillemme autoja kaikkiin tarpeisiin.”

Lohjanportin Auto toimii neljässä eri toimipaikassa: Lohjalla Tynninharjulla ja Muijalassa, Tammisaaressa Horsbäckissä sekä Salossa Meriniityn alueella. Autotalolla on yhteensä yhdeksän tuotemerkkiä ja se työllistää 90 henkeä. Vuonna 2010 liikevaihto oli noin 50 miljoonaa euroa.

Staffan Johansson, maajohtaja, Nissan Nordic Europe, sähköposti: sjohansson@nissan-europe.com, puh. 010 770 5101

Matias Stenvall, toimitusjohtaja, Lohjanportin Auto Oy, sähköposti: matias.stenvall@lohjanportinauto.fi, puh. 0445- 512  403

Nissan työllistää noin 12 500 henkilöä Euroopassa design-, tutkimus ja kehitys, tuotanto-, logistiikka- sekä myynti ja markkinointi -toiminnoissa. Kalenterivuonna 2010 yhtiö myi yli 555 000 ajoneuvoa sen 47 markkina-alueella Länsi- ja Itä-Euroopassa, Venäjä mukaan lukien. Lisäksi yhtiö tuotti Espanjan ja Iso-Britannian tehtaillaan lähes 530 000 autoa. Lisätietoja: http://www.newsroom.nissan-europe.com

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 170 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä.
www.nissan.fi