SEINÄJOEN KÄYTTÖAUTO ON VUODEN NISSAN-JÄLLEENMYYJÄ

Nissan Nordic Europe valitsi Käyttöauto Oy, Seinäjoen Suomen parhaaksi Nissan-jälleenmyyjäksi. Liike palkittiin parhaana keskikokoisten liikkeiden kategoriassa, jonka lisäksi Seinäjoelta löytyy myös Suomen paras Nissan-hyötyajoneuvojen myyjä. Suurten liikkeiden kategoriassa palkittiin parhaana jälleenmyyjänä Auto-Kehä Oy Karkkila ja pienten jälleenmyyjien luokassa PP-Auto Oy Salo.

Käyttöauton toimitusjohtaja Jyrki Viitala vastaanotti Suomen parhaan Nissan-jälleenmyyjän tunnustuksen Nissan Nordic Europen toimitusjohtajalta Jacek Gorskilta ja Suomen maajohtajalta Sanna Kaipialta.

Nissan Drive on Nissan Nordic Europen vuosittainen palkinto-ohjelma. Sen tarkoituksena on palkita ne Nissan-jälleenmyyjät ja Nissan-jälleenmyyntiliikkeiden työntekijät, jotka ovat menestyneet erityisen hyvin myynti- ja jälkimarkkinointitoimissaan ja tarjonneet poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua.

”Käyttöauto Oy, Seinäjoki on ollut vuosi toisensa jälkeen palkittujen jälleenmyyjien joukossa, ja he ovat ansainneet tittelinsä Suomen parhaana Nissan-jälleenmyyjänä. Liikkeellä on vahva markkina-asema alueellaan ja pitkä, menestyksekäs historia Nissan jälleenmyyjänä. Käyttöauton ehdottomia vahvuuksia Nissan jälleenmyyjänä on pitkäjänteinen, tuloshakuinen toimintatapa ja erittäin sitoutunut, loistava Nissan-henkilökunta.", sanoo Nissan Nordic Europen Suomen maajohtaja Sanna Kaipia.

"Juhlimme viime vuonna Nissanin 50-vuotista taivalta Suomessa ja vuosi oli meille kaiken kaikkiaan erinomainen. Nissan Qashqai oli seitsemänä kuukautena Suomen ostetuin henkilöautomalli ja vuoden vaihteessa pääsimme juhlimaan Suomen suosituin henkilöauto vuonna 2012 –titteliä. Kasvatimme myös markkinaosuuttamme henkilöautopuolella 6,5 prosenttiin.”

Vuoden 2012 Nissan Drive -palkintojen voittajat
Suomen paras jälleenmyyjä: Käyttöauto Oy, Seinäjoki

Paras iso jälleenmyyjä: Auto-Kehä Oy, Karkkila

Paras keskikokoinen jälleenmyyjä: Käyttöauto Oy, Seinäjoki

Paras pieni jälleenmyyjä: PP-Auto Oy, Salo

Paras hyötyajoneuvojen jälleenmyyjä: Loimaan Laatuauto Oy

Paras paikallisten markkinointitoimenpiteiden toteuttaja: Väänäsen Auto Oy

Henkilökohtaiset palkinnot 2012

Paras myyjä: Veikko Mäenpää, Autokeskus Oy Olari

Paras hyötyajoneuvomyyjä: Markus Rantala, Käyttöauto Oy Seinäjoki

Paras huoltoneuvoja: Kari Heinonen, Pörhön Autoliike Oy Oulu

Paras mestarimekaanikko: Jouni Uski, Varkauden Kone Oy

Johanna Laune, viestintäpäällikkö, Nissan Nordic Europe Oy, Sähköposti: jlaune@nissan-europe.com, Puh. 010 770 5139, gsm. 0400-440 301

Kuvia, videoita ja lisätietoja: newsroom.nissan-europe.com/fi

Mikä tekee Nissanista erilaisen?

Uskomme, että meidän on edistettävä innovaatiota ja jännitystä kaikessa, mitä teemme: esittelemme odottamattomia ratkaisuja, jotka tuovat älykkäitä asiakasetuj,a ja luomme aina yllätyksiä sekä piristystä mahdollisimman monelle ihmiselle.

Kehitimme crossoverien luokan Nissan Qashqailla ja lisäsimme jännitystä pikkuautoihin Nissan Jukella. Ydinosaamistamme ovat innovatiiviset ideat, jotka tuovat tulevaisuuden teknologian kaikkien saataville jo tänään; kuten Nissan LEAF, ensimmäinen edullinen massatuotettu täysin sähkökäyttöinen auto, joka on voittanut useita kansainvälisiä tunnustuksia.  Kun ajattelemme suorituskykyä, näemme mahdollisuuden tavoittaa laajemman yleisön - tuomalla suorituskyvyn kaikkien saataville - ja haastamme perinteitä. Tämän takia saatavilla olevan superauto Nissan GT-R:n lisäksi kehitimme Nissan DeltaWingin, mullistavan kestävyysajoneuvon, joka rikkoo moottoriurheiluperinteitä.

Nissan nauttii asemastaan yhtenä merkittävimmistä Euroopan ulkopuolisista autovalmistajista Euroopassa ja työllistää yli 14 500 henkilöä paikallisissa suunnittelu-, tutkimus-&kehitys-, valmistus-, logistiikka- ja myynti- ja markkinointitoiminnoissa. Viime vuonna Nissanin tehtailla Englannissa, Espanjassa ja Venäjällä tuotettiin 677 000 autoa, tarjoten 24 erilaista ja innovatiivista tuotetta Euroopan-markkinoille.

Kaikki tämä vahvistaa entisestään Nissanin selkeää tavoitetta olla Euroopan suurin aasialainen merkki.

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 165 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä. www.nissan.fi

Avainsanat: