WORKING STARS -KIERTUE JÄLLEEN LIIKKEELLÄ

Nissanin vuosittainen Working Stars Tour on jälleen käynnistynyt. Suomesta starttaava kiertue tuo Nissanin hyötyajoneuvomalliston kymmenelle paikkakunnalle ja jatkaa sitten Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan.

Working Stars -kiertue järjestetään tänä syksynä jo kolmatta kertaa. Kiertueen tarkoituksena on tarjota mahdollisuus tutustua Nissanin laajaan hyötyajoneuvovalikoimaan, esitellä harvemmin esilläolevia erikoisversioita ja auttaa asiakkaita löytämään oikea auto juuri heidän kuljetustarpeisiinsa. Tapahtumat järjestetään Starkki-rakennustarvikemyymälöiden pysäköintialueilla.

"Asiakkaiden kuljetustarpeet ovat hyvin erilaisia, ja meillä on ratkaisu useimpiin niistä. Working Stars -kiertueen lähtökohtana on, että haluamme esitellä asiakkaillemme koko hyötyajoneuvomallistomme samalla kertaa ja tarjota heille mahdollisuuden tutustua myös räätälöityihin ratkaisuihin. Lisäksi haluamme tehdä tästä asiakkaille mahdollisimman helppoa ja jalkaudumme sinne, missä he ovat normaalistikin liikkeellä arkiaamuisin", kertoo viestintäpäällikkö Johanna Laune Nissan Nordic Europelta.

Vakiomallien lisäksi näytillä on siis myös erilaisia päällirakenteita. Näytillä ovat muun muassa Easy Loader -nostimella varustettu NV400 ja Navara, jossa on lavetti ja lavakate. Lisäksi mukana on System Edströmin hyllyjärjestelmällä varustettu NV200.

Edellisten vuosien tapaan tarjolla on myös tukeva aamiainen.

Kiertueaikataulu:

12.8. Starkki Suutarila, Helsinki, klo 7-11

13.8. Starkki Herttoniemi, Helsinki, klo 7-11

14.8. Starkki Martinlaakso, Helsinki, klo 7-11

15.8. Starkki Lahti, Lahti, klo 7-11

16.8. Starkki Turku, Artukainen, Turku, klo 7-11

19.8. Starkki Tampere, Lielahti, Tampere, klo 7-11

20.8. Starkki Seinäjoki, Seinäjoki, klo 7-11

21.8. Starkki Jyväskylä, Jyväskylä, klo 7-11

22.8. Starkki Joensuu, Joensuu, klo 7-11

23.8. Starkki Espoo, Espoo, klo 7-11

Lisätietoja: http://www.workingstars.fi/

Johanna Laune, viestintäpäällikkö, Nissan Nordic Europe Oy, Sähköposti: jlaune@nissan-europe.com, Puh. 010 770 5139, gsm. 0400-440 301

Taina Erkkilä, viestintäjohtaja, Nissan Nordic Europe Oy, Sähköposti: terkkila@nissan-europe.com, Puh. 010 770 5311

Kuvia, videoita ja lisätietoja: newsroom.nissan-europe.com/fi

Nissan on yksi merkittävimmistä aasialaisista autonvalmistajista Euroopassa, ja sen palveluksessa on yli 16 000 työntekijää suunnittelutehtävissä, tutkimuksessa ja kehityksessä, valmistuksessa ja logistiikassa sekä myynnissä ja markkinoinnissa. Nissanin tehtailla Isossa-Britanniassa, Espanjassa ja Venäjällä valmistettiin viime vuonna yli 695 000 autoa;  mm. kompakteja tila-autoja, palkittuja crossover-malleja, katumaastureita ja hyötyajoneuvoja. Euroopan tuotevalikoimassa on tällä hetkellä  24 erilaista ja innovatiivista mallia, ja  Nissanin tavoitteena on olla tulevaisuudessa Euroopan johtava aasialainen autonvalmistaja.

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 165 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä. www.newsroom.nissan-europe.com/fi

Avainsanat: