YLI 800 NISSANIA ODOTETAAN TUURIIN 26.7.2007 - Nissan TIIDA Suomen ensiesittelyssä suurelle yleisölle

Nissan-malliston uusin tulokas TIIDA esitellään suurelle yleisölle Tuurissa torstaina 26.7.2007. Luvassa on monipuolinen koko perheen kesätapahtuma. Paikan päällä voi paitsi koeajaa uuden TIIDAn, saada myös Exelin vinkkejä kesäkuntoiluun, seurata muotinäytöksiä sekä viihtyä kuunnellen Olavi Uusivirtaa, Heidi Kyröä ja piakkoin kruunattavaa tangokuningatarta. Tapahtuman juontaa Taru Valkeapää.

TIIDA-tapahtuma järjestetään Suomen suurimman kyläkaupan, Veljekset Keskinen Oy:n välittömässä läheisyydessä. 500 ensimmäiselle Nissan- ja Datsun-kuskille on varattu erillinen Nissan-paikoitusalue.

"Halusimme tuoda TIIDAn lanseeraustapahtuman keskelle suomalaista kesäpäivää. Mikä muu paikkakunta vetäisi enemmän väkeä keskellä kesää kuin Suomen suosituin matkailukohde Tuurin kyläkauppa!", kertoo Nissan Nordic Europen markkinointiohjelmista vastaava Nathan Browne.

Tapahtuma keskittyy nimensä mukaisesti uuteen Nissan TIIDAan; osallistujilla on mahdollisuus koeajaa TIIDA paikan päällä, saada autosta lisätietoja sekä halutessaan jopa jättää tilaus. TIIDAN lisäksi myös muu Nissan-mallisto 2007 on esillä. Lisäksi nähtävillä on lukuisia vanhempia Nissaneita ja Datsuneita, jotka varmasti herättävät monissa muistoja; erillisessä Nostalgiakulmassa kerätään kesäautoiluun liittyviä sattumuksia, jossa kaikkien tarinansa jättäneiden kesken arvotaan TIIDA viikoksi käyttöön. Oman Nissaninsa voi myös ilmoittaa tuunauskilpailuun.

Tapahtumaan on etukäteen kutsuttu Almera- ja Primera-autojen omistajia, joista yli 800 on jo ilmoittautunut internetin kautta. Etukäteen ilmoittautuneille Nissan tarjoaa erikoisohjelmaa sekä lounaan.

"TIIDAlla on selkeät asiakaskohderyhmät. Näitä ovat pitkäaikaiset Almera- ja Primera-asiakkaat, jotka arvostavat Nissanin luotettavuutta ja hyvää hinta/laatu-suhdetta. TIIDAn vahvuuksien ansiosta myös monet muut ostajat tulevat ensimmäistä kertaa päätymään Nissaniin", Browne kommentoi.

Nissan TIIDA tulee kiinnostamaan erityisesti suomalaisia, jotka antavat arvoa mukavuudelle, auton sisätiloille ja helppokäyttöisyydelle. Hinnaltaan TIIDA asettuu NOTEn ja QASHQAIn väliin olleen 21 390 - 29 890 euroa. Nimi ”Tiida” on johdos japaninkielisestä sanasta, joka tarkoittaa alati muuttuvaa vuorovettä.

Median akkreditoituminen tapahtumaan:
sähköpostilla osoitteeseen sporvali@nissan-europe.com. Akkreditoituminen oikeuttaa erikoisohjelmaan VIP-alueella. Tilaisuuteen on rajallinen määrä paikkoja.

Nissan Nordic Europe Oy, tiedottaja Stana Porvali, puh. 010 770 5162, sporvali@nissan-europe.com