Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälässä tarkoitettu ilmoitus

Pörssitiedote 5.4.2019 kello 11.30

Nixu Oyj (y-tunnus 0721811-7) on 4. huhtikuuta 2019 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen Handelsbanken Fonder AB:lta.

Ilmoituksen mukaan Handelsbanken Fonder AB:n omistus Nixu Oyj:n osakkeista (ISIN: FI0009008387) nousi yli viiden (5) prosentin 3. huhtikuuta 2019.

Nixu Oyj:lla on yksi osakesarja, jossa kullakin osakkeella on yksi ääni. Osakkeiden kokonaismäärä on 7 241 198.

Handelsbanken Fonder AB:n osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu %-osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen
tai rikkoutumisen jälkeen
5.02%   5.02% 363 275
Edellisessä liputus-ilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänioikeudet

Osakkeiden ja äänioikeuksien lukumäärä Osakkeiden ja äänioikeuksien %-osuu
Osakesarja /
osakelaji
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI0009008387 363 275 0  5.02 % 0 %
A YHTEENSÄ 363 275  5.02 %

Talousjohtaja Janne Kärkkäinen, Nixu Oyj
puhelin +358 40 529 4603, sähköposti: Janne.Karkkainen@nixu.com

Nixu tarjoaa kyberturvapalveluita, missiona pitää digitaalinen yhteiskunta toiminnassa. Intohimomme on auttaa organisaatioita hyödyntämään digitalisaatio turvallisesti. Tuotamme yhdessä asiakkaidemme kanssa käytännönläheisiä ratkaisuja liiketoiminnan jatkuvuuden, digitaalisten palvelujen helpon saatavuuden ja tietosuojan varmistamiseksi. Haluamme olla paras työpaikka lähes 400 kyberturva-ammattilaisen tiimillemme, joka tekee työtä käytännönläheisten ratkaisujen löytämiseksi. Nixun juuret ovat Pohjois-Euroopassa, mutta palvelemme asiakkaitamme ympäri maailman. Nixun osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalla.